Sant citat.

Alla är modiga när fienden flyr.


Kommentarer

Postat av: Malin

Tack! :) Jodå, det går över, jag är van..... Kalas, det fixar glada flickor, ed eller utan värk, hihi..... Kramiz!

Postat av: bjorne

De va det jag trodde.

Postat av: soffie

modeblogg, nej nej, det är så många andra som tror att de klär sej bäst i hela världen så jag överlåter de till dem, jag behöver inte bevisa nåt ;-)

ha de bra

Postat av: Sigurdur

En ska alldri säje emot fôlk sôm bråker mä en.

Dä gör di själve ôm di får hôlles.

Postat av: Hasse

Ja dä va möe trivvle å bloggen din. Töckte jä känne igen kambenstanta. Men nôe mer koopkärringer fann jä itte.

mvh/ksonisöäenåfryken

Postat av: Daniel

Så sant som det e sagt!

Postat av: britten

så sant sååå..tycker vännen pyrobritt som är tillbaka..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback