Paket.

                                                                                      
Idag väntade lilla Ella på på mormor och morfar att vi skulle komma, hon hade bakat lite olika saker med mammas hjälp, och morfar fick äta upp  allt som  hon gjort,det var jättegott, så hade vi ett paket med,det var tur för hon sprang och mötte oss vid bilen och frågade vad har du där morfar,ett paket sa jag ,vems tror du det är till,hon svarar,  Ellas sen  var allt lika kul som vanligt och även idag blev det,tänkte morfar kunde läsa Bamse för mig,och de kunde jag.


Kommentarer

Postat av: Petra

Så söt! Haft en bra helg?

Postat av: petra

Vilken go liten tjej du har som barn barn!!!

måste känns väldigt härligt att få ha barn barn.

De små liven vad goa de är! Tur för Ella att ha en morfar som gillar Bamse!

Hur många år fyllde hon?

Kram Petra

Postat av: Sigurdur

Fôlk sôm kaster slängkösser ä inôt skogen late.

Postat av: AnnaKK

Vilken lycka med ett paket som är nästan lika stort som tösen själv! :-)



Tack för kamerafunderingarna - jag tror dina ord lyckades hejda köplusten, åtminstone tillfälligt! ;-)



Ha en fin kväll!

Postat av: bjorne

Kanske till i morgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback