Ghostbusters.

                                                                                                                     
 Idag kom Legendernas söner till hotellet dom har  tagit över sina fäders yrke som spökjägare, det är andar i bjälklaget mellan golvet och taket till resturangen som ligger under,  kryputrymmet är ca 170cm  på höjden så det finns gott om plats,resturangen byggdes på 1600talet som grav -valv där dom förvarade alla i Karlstad som dog på vintern,tills det tinat i backen så det gick att gräva,när  jag åkte hem från jobbet så var dom kvar därnere,spännande att se imorgon hur det gått.


Kommentarer

Postat av: Petra

Tack, men nej tack typ det värsta som finns att dricka :( Hehe coola bilder!

Postat av: ghostfinder

Jag känner en av killarna dom är irländare och bröder tror jag . Han med masken vet jag inget om.

Postat av: bjorne

Jo han med masken brukar dom agna fällan med,lite likt FON FÄRSEN tycker observanta tittare,förstår inte varför det ska ringas i telefonen när det bara är att skriva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback