Undermedel.?

r                                                                                     
Här är det bevis på att det finns hjälp mot trötthet,se på trötter,inte mycket liv i den inte,äter Rosetin och blir något hurtigare,men skägget hänger med,äter Rosetin en vecka till och blir riktigt pigg  ,men det ändrar tydligen utseendet  katastrofalt så nu är han pigg men saknar sitt vackra utseende och lugna liv,men  blev jäkligt duktig musiker helt plötsligt,   så Rosetin är att rekomendera alla omusikaliska tröttingar som är beredda att offra nyllet för musik och energi.


Kommentarer

Postat av: Ann

Haha ja ibland har man tur;))

Postat av: Malin

Jodå, visst är man rädd om nära och kära! Hon kom dock hem helt utan skavanker med en tunnare plånbok bara... Natti natti Kramiz M

Postat av: Ulrika

Du har så rätt.

Jag mår bättre idag så det har redan vänt lite. :)

jens är den största lyckan av alla och allt jobbigt bleknar när jag tänke rpå att jag fick honom.

Tack för din kommentar,jag blir alltid glad av dem, du är klok.

Godnatt kompis.

Kram!

Postat av: emma

sv: vi får väl se hur det går idag. tack!

Postat av: Mikaela

haha ja det är nog det som är felet.. Skå lyckas göra så motståndarna får kontringar hela tiden och då sitter man ju på spänn matchen igenom, det är nog där felet sitter ;) tack!

Postat av: Daniel

Då ska jag köpa Rosetin snarast!

Postat av: AnnaKK

Ovanligt, må jag säga, med ett undermedel som faktiskt inte påstår sej göra under under bältet (också...)!?



Sen kan man ju undra hur det fungerar med knappinstrument typ trumpet och klarinett och liknande om man har sån där våldsam skäggväxt... Om skägget snor in sej i knapparna när man jazzar på som värst!?

Postat av: ROXY

hehe, ja du kan skatta dej lyckligt, för idag är de bara is och halt :<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback