Tisdagsfräckis.

Det var en skogshuggare som höll på att fälla ett träd,då kom en huggorm och ringlade nedför stammen,skogshuggarn måttade ett slag mot den,då sa ormen,om du skonar mitt liv får  du önska vad du vill,isåfall vill jag pissa wiskey, sa han det är bara att pissa sa ormen  ,han skröv av termosmuggen och pissade i den,det luktade wiskey så han smakade och det smaka riktigt god wiskey,huggarn kom hem fyllde 2 glas och bjöd frun,hon smakade efter många om och men,jättegott sa hon så höll det på 3kvällar i rad ,så blev det lördag han kom hem och pissade bara i ett glas och satte sig,men jag då sa frun,får jag inget idag,lugn sa han det är lördag och då får du dricka direkt ur flaskan lilla gumman.


Kommentarer

Postat av: Byggarn

Ha ha ha....Vart faan finns den ormen???

Postat av: bjorne

Det undrar jag med.

Postat av: Ann

Hahahaha! Du är ursäktad! Men än är det bara 1-0;P

Postat av: Malin

haha, favorit i repris!! Sov gott! Kramiz M

Postat av: Malin

KLart jag kommer ihåg vad du berättar!!! Vad trodde du?? Så dragen var jag inte, hihi.... kramiz M

Postat av: Maria

Ha ha ha...Fräckis mitt i veckan !

Ha det gott..

Postat av: Anonym

Hahahahaah Precis vad jag behövde nu, läsa en fräckis. :)



Tack för grattiset, ja det ska bli roligt med mobilen. :)

Var rädd om dig och sov gott i natt.

Stoor kram

Postat av: Sigurdur

Dä besvärlige mä live ä att dä finns så månge

vackre kvinner, å så litte mä ti.

Postat av: Daniel

Som oss finnar!

Postat av: Anonym

Har hugge trän hele dan nu....men inte faan har det kommit någon orm inte!!!!

Ha en bra kväll..

Postat av: bjorne

Inte konstigt att man ser ända till Edsvalla,en jävla massa törstiga gubbar är ute och hugger orm,kanske lättare med en Tysklandsväng,garanterat full last.

Postat av: Anonym

Hahahahhaha fantastiskt kul,jag behöver skratta just nu. Tack,det går iaf åt rätt håll! Godmorgon BTW


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback