Svaret på tävlingen.

Ingen dansar nykter.


Kommentarer

Postat av: Loo - Veckansblogg ?

haft en bra lördag?

Postat av: petra

tack för dina ord

visst är det så att det är lättare att rädda barn och familjer i andra delar av världen än de vi har hemma.

Läste om det kaos som är i Oslo med alla brukare, ett av världens rikaste länder har ingen koll på narkotikan och dess följder.

och många hemlösa som inte har någonting,

frågan är

vad är det som händer och har pågått med männskligeheten?

Jag ställde frågan till några som jag känner och vet att de har en mycket god ekonomi om de skulle kunna skänka bort pengar till fattiga i Sverige.

Svaret blev nej!

de tycker att samhället ska ta han om dem.

hmmmmm....?????

Vi är samhället.

Jag tycket att det skrämmande.



// Kram

Petra

Postat av: n' en skön lirare

Nä de är ju sannt :P

Postat av: n' en skön lirare

Haha nejdå de är ingen fara! :) tack detsamma! :)

Postat av: Anonym

Bli medlem på GratisBio.se och samla ihop poäng till biobiljetter eller presentkort på vilken affär du vill! Hur jäkla lätt som helst. Ge det en chans!



Registrera dig här och få 75 poäng, sen är det bara att köra!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=71514

Postat av: bjorne

Ser inte ens på bio om jag får betalt för det,sorry vännen.

Postat av: Malin

haha, var det ingen som vågade vinna priset???? Ser fram emot att träffa er båda! Kramiz M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback