Sundsvall.

   Resan gick lite knackigt,snöstorm och plogbilar mitt ute i ingenmansland,gossarna var snälla så jag fick köra hela vägen,tog en 15minutare i bollnäs,sen vidare till Sundsvall.Kom till Hotellet och bytte om,Lawe åkte till Ikea och köpte sängkläder,grytor,bestick mm,så nu har jag fixat till det i min lägenhet,glömde köpa tandkräm och disktrasor ,får borsta i vatten ikväll,ev lite wiskey kanske,men det blir  dåligt med lödder av det oxå,såhär såg min gaspedalsko ut efter 7 timmars körande,andra skon är som ny så hemresan får jag  skifta sko så dom blir jämnslitna. Som ni ser funkar det  mobila bredbandet jag installerat men att få över bilder från telefonen har jag  bara lyckats med skon,sen avbröts det,återkommer med bilder på sviten jag bor i och annat  ointresant för er som orkar läsa det.


Kommentarer

Postat av: Malin

Skönt att höra att du kommit fram ordentligt, tänkte ju på dig, när man såg hur vädret blev idag! Självklart ser vi fram emot att se bilderna på sviten! Kul att du var så teknisk och fick igång bredbandet så snabbt! Gonatt kram //M

Postat av: Malin

Skönt att höra att du kommit fram ordentligt, tänkte ju på dig, när man såg hur vädret blev idag! Självklart ser vi fram emot att se bilderna på sviten! Kul att du var så teknisk och fick igång bredbandet så snabbt! Gonatt kram //M

Postat av: Daniel

Nu vill vi se din svit!

Postat av: Sigurdur

Synd att du åkte till Norrland.

Nu på morgonen sitter jag ute i morgonsolen

och njuter av värmen.

Ikväll är det provsmakning av öl.

Har du tid Björn så kom ner så ska du få dricka

så mycket du vill. Det blir en god Portergryta till.

Postat av: Erik

Tony Axelsson hälsar:)

Postat av: Sigurdur

Ett fruntimmer mä littet förstånd,

ho får trötte fötter.

Postat av: Badboy

Synd att du drog iväg till Sundsvall.

Jag hade tänkt bjuda på lite grillat och en o annan wisky i kväll. Men jag får väl bita ihop och försöka klämma i mig allt själv.

Postat av: Pia

Hm.. Sundsvall :O där bor jag

Postat av: soffie

va skönt att du kom fram trots väglaget,

va långe blir du borta då?

må så gott

Postat av: Malin

Hoppas din första hela arbetsdag har varit bra... slit inte ut dig nu.... kramiz M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback