Sant.

ju tunnare is, desto fler  vill prova om den bär.


Kommentarer

Postat av: Malin

Tack, det var snällt sagt! Fast du vet, drar du med honom på en sådan svensexa är ju risken att han inte kommer hem nåt mer, då blir det ju heller inget bröllop, haha.....

Postat av: Ulrika

Vilken tur att jag fick en fin Whiskey nu när jag fyllde 30, får ta och öppna den och bjuda Daniel. :) Ja, en slurk till mig själv får det också bli såklart...

Godnatt och sov så gott!

Kram

Postat av: britten

hoppas det gick bra att välja strumpbyxor nu då...och det där med isen ...ja det är ju så det är...kram

Postat av: Sigurdur

Postat av: Sigurdur

Framgång ha inte stege mäj ôt hôvve.

Ja ha allti varit odräggli.

Postat av: Anonym

Ja, det är ju en sann aspeket och då med vissa fördelar. Men det är väl själva epitetet som de transexuella vill ha bort. Trevlig tisdag.

Postat av: Daniel

Så sant som det e sagt!!

Postat av: walla

tack!! Ångrar mig inte en sekund. Ha en bra kväll :)

Postat av: Fia

Det där med isen är verkligen sant. Det är samma sak om det sitter en skylt där det står "Nymålat", då ska alla människor känna efter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback