Möte.

                                                                                                                                                                                     
När det ena möter det andra så blir det  något som liknar självast  Adolf,kanske lite väl fjunig muche. hoppas jag inte generar någon,orkade inte låta bli att få med denna,vad tycker ni läsare, är detta att gå över gränsen så tala om,så tar jag bort den imorgon,men det visar inget  anstötande egentligen mer än dåren Adolf.Vi har diskuterat på jobbet och har olika teorier men själv tycker jag det är värre att se nyheterna. 


Kommentarer

Postat av: Pia

Nej då, detta är inte att gå över gränsen

Postat av: soffie

mmm nej detta generar ej bara får en att tänka lite;O)

natti

Postat av: Lallis

Nä. Gränsen är väl inte nådd. Den är lite kul. Ha en fin helg/Lallis

Postat av: Sigurdur

Ang. Adolf.

Du vet Bjorne att jag ät lite pryd av mig så

ta gärna bort bilden.

Orakade personer som visar upp sig offentligt

är inte bra.

Postat av: Mikaela

nemen herregud! vet ni inte varför det spökar så mycket där?

Postat av: britten

nädå inte generar det mig inte...

Postat av: bjorne

Det var gott att höra,då kör vi på med det tyngre jag har på gång,hihi,skojar bara.

Postat av: emma

sv: tack detsamma hörru! :)

Postat av: Anonym

Ha ha ha, jävlar vilken härlig bild!!!! Min humor mitt i prick!!! Var det så EVA BRAUN blev "kal" där nere???

Trevlig fredag!!!

Postat av: Byggarn

Jag har skrivit EVA BRAUN kommentaren, vet inte varför det inte syndes!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback