Kidnappning.

                                                                                                                                                              
Tänk om jag kunde göra så med Ella och smuggla med henne till Sundsvall,men så lätt är det inte alla gånger,men 10 dar går dom med,får trösta mig med att vi fått ha henne hos oss denna helg,det finns dom som inte träffar sina barnbarn mer än nån gång varje år,så det är kanske inte så illa ändå,snygga ben har hon som bär fick jag se. 


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Nej jag tror inte det visas där.. Men är du jättenyfiken kan du gå in på www.swehockey.se och games online och sen division 1 och Skå - Haninge och så håller du utkik efter christoffer holst ;)

Postat av: Malin

Haha, det är nog bara önsketänkande... Krille Kanin stannar hos mig!!! Hopppas du får det bra, och att du ordnar med bredbandet fortast möjligt, annars lär jag sakna dig!! Det kommer bli extra mysigt för både dig och Ella när ni väl ses nu... Kramiz M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback