Ingången.

                                                                                                                                                            Här några bilder på trapphusentren när jag ska hem och deppa o längta efter Ella,sant att jag längtar efter henne och några till där hemma,men man måste göra det bästa  och gilla läget.Tog med några takbilder oxå,det är så fint i trapphuset att jag skulle kunna tänka mig bo där.Imorgon kommer nog bilderna på sviten.ikväll ska jag och B.Lawe gå på Bichop och äta,har inte ätit riktig mat sen Söndagen.


Kommentarer

Postat av: soffie

hoppas du fick i dej ett ordentligt mål mat nu så du blir lite piggare,

vad vackert det är där,

snart är du hemma hos dina älsklngar igen,

kramen

Postat av: Sigurdur

Jag måste säga att jag är imponerad.

Gjort så mycket fint på bara nåra dar.

Vem gjorde de fina takmålningarna?

Bara trappräckena måste ha tagit flera timmar.

Postat av: Malin

Haha, jag är säker på att du pysslar om dom ordentligt! Vad det gäller jobbet och schemat, tänker jag inte ge mig, föränn de visat på en giltig anledning till att byta arbetsmetod.... Nattis kramiz på dig!

Postat av: Malin

Vad orättvis du är!! Tycker jag är värd kramen bättre, hihi.....

Postat av: Pia

Hoppas det ska smaka då !!

Postat av: Malin

Ingen fara!!Visste att du tycker det är svårt att lägga in dem, jag ville bara ge dig utmärkelsen, för du är värd den! Sov gott nu!!! Händerna på täcket!

Postat av: AnnaKK

Vilket plejs!!! 8-D En annan lantis skulle väl tro att man hade hamnat på slottet i sagan eller nåt, om man fick komma in där... :-)



Hoppas du fick i dej nåt gott & närande på Bichop!!!

Postat av: Maria

God morgon :-)



Är det ditt nya hus ;-) ?

Ha en underbar dag !

Kram Maria

Postat av: petra

oojjj

vilket bygge!

Måste kännas härligt att få ha så fint omkring sig på sin arbets plats!



Snart så är du hemma igen till din goa lilla tjej Ella, gissar att hon saknar sin morfar lika mycket som morfar saknar sitt barn barn.

De är goa de små liven!

Och snart så komer tomten!

Vet du vad, jag har bra kontakter i Sundsvall så om du forfarnade vill ha holkar så är det enkelt ordnat och du bor ju i Kil så jag kan med lätthet fixa en eller om du önskar fler holkar.

jag tänker inte tvinga på dig några holkar om du ångrat dig.

Men jag blir JÄTTE glad om du fortfarande vill köpa ett eller flera värmade hem till de små vingburna vännerna som finns och som är trångbodda.



kramis

Petra



Postat av: Petra

Hej, tack önskar dig också en trevlig torsdag! ;)

Postat av: soffie

krya på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback