En dag på jobbet.

                  
Många bilder,men många hemma i Karlstad är lite nyfikna på vad vi gör och hur det ser ut mm.Dom första bilderna är efter arbetstid,då blir bjorne barmästare och en terapeft för dom som kommer och behöver prata om sina bekymmer,Sen på jobbet betongborrar B,Lawe han vill gärna ha maskiner att mölja med,sedan är en av rörkillarna som har samlat lite i påsen,inte bara den säcken som är blå kan jag medela,den han har med sig jämt tror jag är ännu blåare,han är så kär i sin flickvän att  en dag för honom är som en vecka för oss andra,nästa är fon färsen,han med kontaktanonsen,går och är livrädd att denna kvinna ska dyka upp,Anders sätter  stålskenor i taket ,så en bild på snöhögarna inne i centrum ,har inte sett så mycket snö sen jag var på holmenkollen och murade,nästa bild är fon färsen gäst på puben och äter,hela gänget har tvättat sig och bytt om,väntar på att hovmästare bjorne ska komma med mat,mannen i röda tröjan heter Decko,river allt överallt,hans kompis har åkt hem så nu läker skavsåren i hans öron,bjorne murar tegelväggar som ska putsas,sen en blyg bjorne som kikar fram,nyrakad på huvudet och hemsk, men gullige Joel behöver inte skämmas,vacker utan spackel.


Kommentarer

Postat av: Malin

haha, härlig bildkavalkad! Frågan är, om du känner dig sliten för de hårda arbetspassen, eller om det beror på att du "praktierar" som barmästare.... "Grubbel grubbel"...

Postat av: Anonym

jävlar så sliskig bartender..

Postat av: Petra

Hihi jasså är jag så härlig? Kram

Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

Postat av: Maja

Ja grejen med att inte svara för snabbt är nog helt enkelt att man inte ska vara för tillgänglig...

Postat av: Lisa Persson

Härliga bilder.

Kul med lite grabbar med oxå.ler

Postat av: bjorne

Imorgon ska jag kolla ditt ipnummer din anonyma fegis,då vet jag om det är på skoj eller allvar,om det är på allvar så ska du önska att du inte var född,så nu kommer min blogg ha ett inslag varje dag om dig,hälsningar sliskige bartendern,nu blev du att orolig,men lugn det är sant,men jävlas kommer jag att göra,

Postat av: Ulrika

Till och med jag som inte ser tycker om bilderna, roligt att du beskriver vad som är på dem.

Önskar dig en fin ny vecka och tack för tipset på glöggen. Haha Nix, tyvärr hade Lovisa inte just den varianten hemma. Hihi Men får prova en annan gång.

Stor kram till fina Bjorne.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback