Nöjesfabriken.

                  
En riktg lyckad fest ,tror alla hade kul  och blev lagomt mätta,men mannen med jättegarvet hade roligast av alla,chefen fick hugg på en av artisterna,tror det sa klick,Farbror Abel mätt o go när han myser vid bordsänden,Malcolm med fru verkar mysa dom med,Far och son Janson hittade varann i baren,blev ett glatt möte, Malin glad o god som hon oftast är,Krille Kanin rör sig vant med ölglas i handen,mer än nöjd,så var det mannen i blå skjorta han tillhör inte firman som tur är,tror man kunde släppt en bomb och han skulle inte märkt något,tror han är i trance,tog några bilder på firmans regionschef i Sundsvall men det var så mycket rök där han höll till så dom korten var inget att visa,hoppas ingen känner sig tramad på tårna av korten då är det bara att höra av sig så kan vi diskutera vad det kostar att få bort dom,nejdå bara ett skämt.


Kommentarer

Postat av: Malin

Haha...har du redan kommit så här långt!!! Själv är jag trött och så hes, att man faktiskt kan tro att jag trots allt druckit Whiskey hela kvällen!!! Sista kortet...ser ut som jag läxar upp A-S... undrar vad vi pratade om där? Jättekul kväll igår!

Postat av: Malin

Hjälp! Hoppas inte jag är med på dom!!!! Ser man inte sig själv på kort, kan man lättare förtränga ett och annat... Kramiz M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback