Otur vovven.

  Har man stor bak kanske  ska ha stor hund,annars kan det gå illa.


Kommentarer

Postat av: bjorne

Nu är det inte så att jag tror alla med stor hund har stor bak, är bäst att tilägga,heller hur.

Postat av: Daniel

hehe, du har rätt som vanligt!!

Postat av: LINA

HAHAHAH fan vilken bild asså xD HAHAH

Postat av: Mikaela

haha ojoj.. ja jag väntar febrilt på om det spökar! :)

Postat av: Anonym

Stackars vsom får tillbringa tid där....;-) Ha en bra fredag

Postat av: JENNA

hahha, almost (;

Postat av: AnnaKK

I jämförelse känns det ganska snällt att bara mula hunden med snöbollar! ;-)



Grattis till e-julkortet - visst får du lägga upp det på bloggen om du vill! :-) Och vill du har en lite större fil, än den du kan ladda ner från min blogg, så får du mejla mej din epostadress så skickar jag den.



Trevlig kväll! :-)

Postat av: Malin

När tog du det kortet på mig? I somras?????

Postat av: victor

Hej, Jag skriver om åldrandet,dvs varför vi åldras och vad vi kan göra åt det. Åldrandet är en sjukdom som dödar 100 000 gamla människor varje dag ofta efter att ha torterat dom i åratal innan. Så spana in min blogg och följ med i hur vi ska besegra åldrandet och förlänga människors liv radikalt.

Postat av: emma

sv: tack detsamma!

Postat av: Sigurdur

Nu har jag haft fredagstest av öl.

Varierande resultat.

Postat av: Anonym

ja visst är det, abba kommer alltid att vara inne på min lista ;) tack desamma!

Postat av: petra

hahhhaaa......

vilken skön bild!

tur att jag inte är så stor!! eller tur att jag inte äger en någon hund.....

Jag och barnen har en trevlig kväll med idol på tv:n och vi har varit till nöjesfabriken och spelat bowling.

Ha en go härlig kväll själv kompis!!

Kram

petra

Postat av: Ingela

Ja, evighetsmannen är kul. Också från sundsvall ;o) Intelligent kille och mycket påläst. Sen får man förstås tycka vad man vill om hans påståenden =0) En del kanske dock inte förstår hela hans resonemang utan reagerar bara enligt gängse normer. Så har det varit och så ska det alltid vara .... gammeldags? Det är enklast, så slipper man tänka utanför ramarna?



Så du är inne och bygger , apropå gammeldags, på det anrika hotell knaust. Min syster bodde där förra veckan - i bröllopssviten ;o)



hihi, ja det måste varit i mesta laget att gissa fel på ålder, dubbelt så gammal =)



Ha en fin helg i sundsvall (rätt fint här nu va!) eller om du hinner hem över helgen =)

Postat av: Bitterfitta

ojdå, här har vi ingen snö alls...

Postat av: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, när du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

Postat av: Malin

Din lilla smickrare..... inte är det långt ifrån, men jag är dock frisk, så det är inget att gnälla över, haha.... Syns i morgon! Natti natti!Kramiz M

Postat av: A

jobbigt läge

Postat av: Anonym

Ja,det var verkligen så nu att nöden har ingen lag. Jag brukar vara oerhört restriktiv med det där och hålla mig borta från onödiga piller. Jag överlevde dock ;-) God afton!

Postat av: Christoffer

Ja det är det verkligen! :) Och tack så mycket, och detsamma!



Grotesk bild! Haha. Stackars hund. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback