Nya modet.

                           Har slarvat med modet senare tid,men  nu har jag tagit mig i kragen och uppdaterat,synd om alla trendiga kvinnor som måste bära munkorg och diverse tingeltangel,men klart är det så att dom som är klädda så här, äter nog välldigt sällan så dom märker inte av det,sen tycker jag denna väska passar bra till skorna som förövrigt är fotvänliga och sköna,har just provgått ett par. Jumpern med boll på magen gör att man ser mycket smalare ut om man redan har en sen förut,  kul att se komentarer från er vad ni tycker,skräd inte på orden utan låt det bara komma.                                          


Kommentarer

Postat av: Malin

Hej hej...Jadu, vad ska man säga om det här? Munkorgarna går bort, jag skulle aldrig hålla "käft" ändå, skorna har aldeles för hög klack för en som redan är 1,80!! Det skulle absolut bli tröjan med bollen, den är jag i akut behov av, hihi.... Hur går det med msn? Kramiz M

Postat av: Sigurdur

Dä ä många bitske kärringer sôm skulle behöve

sånadäringa masker.

Postat av: anki

Kvinnor brukar vara lite bitsk,, eller hur var det nu igen.. :-)

Skorna ser mycket bekväma ut, vore kanske något för mej i dag i -10 grader ute på åkrarna? :-o

Tror jag står över modet i år igen, när det blir mode att se ut som en trashank återkommer jag för där passar nog min klädstil lite bättre in :-)

ha en skön dag

Postat av: Pia

Ja du, vad ska man säga ? Munkorg... jag som älskar att äta - nej ! Frisyrerna - men herre gud !!!

Klackarna skulle jag behöva som bara är 1,60 men jag skulle aldrig kunna gå i dom. I övrigt - nja

Postat av: Pia

Ja, du ser helt rätt fast det är fler än en travare på bilden. 4 st. Jo jag har hållit på med trav, har haft 3 egna travhästar, de 2 längst upp på bilden bla. Den i mitten var en kompis häst som jag tränade, en skaplig travare, My Boy.

Postat av: soffie

hehe de där skulle passa min tonårstjej för guu hur hon är ibland,

hoppas allt är bra med dej

Postat av: Vaniljis

Översta med munkorg går fetbort. skorna är snygga som f-n men skulle inte själv kunna gå i dom. väskan är ful som stryk. de färgglada blusarna - nja. Den med cirkeln är söt. Tror hon är gravid dessutom..gjord för att fokusera på magen.. ;)

Postat av: E

Jezzez...detsamma önskar jag dig!

Postat av: Pia

Å vad trevligt, då kan du hälsa till Björn från mig, han är min vän på Facebook :) Kolla in mina bilder på bloggen så får du se fler kort på hästarna, antingen under foto eller bildbehandling

Postat av: Anonym

Gott nytt år! :)

Postat av: victor

Hej, Skriv under min lilla petition om åldrandet där jag vill ha 1000 underskrifter :)

Du kan göra skillnad! Hjälp vetenskapen besegra åldrandet,annars besegrar åldrandet oss själva!



http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

Postat av: britten

Skorna kan jag nog tänka mig..har inga problem med höga klackar...munkorgen går bort...med en sådan på skulle jag försvinna på rekordtid...njaa det var väl inte mycket mera som var nåt att ha...klädkontot blir litet 2009...kram på dig och gott slut

Postat av: AnnaKK

Det är en massa snack om frisörer och frisyrer titt som tätt i detta hus, så jag fastnade mest för de där inbakade spikklubborna i håret. Why not!? I morgon kväll!? :-D



Gott Nytt År!!!

Postat av: victor

ehh vad menar du? förtydliga!

Postat av: Ulrika

Gott nytt år till dig och din familj!

Stor kram!

Postat av: anki

:-) suveränt att du också har samma mode som en annan. En gråspett??? helt fantastiskt att du rädda livet på den, hade jag gärna velat uppleva. :-) Tur att det var hos dej den hamnade, en del skulle aldrig ens försöka utan avliva den direkt.

Vad skulle vintern vara utan våra fåglar, dom livar upp den oerhört. Jag matar dom nog lite för mycket men jag har fullt med fåglar eftersom jag bor i skogen, gulsparvarna kommer i flock, liksom pilfinkarna. :-)

ha ett gott nytt år du med,, men jag tror nog vi hörs i morgon :-) hoppas jag..

Postat av: Maria

Vilken gräslig munkorg, kan man verkligen tänka sig att sätta på sig en sån..

Gott nytt år till dig och familjen !

Postat av: Jannica

Fast vänta barn tröjan tyckte jag var lite rolig :-). Den skulle jag kunna tänka mig den dagen jag är gravid.

Postat av: Marra

Tur man inte följer modet då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback