Utmanad av Tidsoptimisten

  • Köper du ofta triss.? Nästan  aldrig,   Kör med trav och tips mm.
  • Vilket land eller stad har varit din bästa  semester.? Det kan va mysigt på olika  sätt, men somrarna i Sämstad med Christina, Håkan och barnen lekte åkte båt och fiskade var bekymmersfritt Dom hade kul och vi hade kul.
Vilken tv kanal tittar du helst på.? Kan ej svara på det, V75 på lördagar missar jag sällan,det är på 4an,men slår över till 1an när det blir reklam.
  • vilken mat äter du ofta.? Fläsk och löksås.       
  • När du är på kalas,är du den personen som sitter
  • eller hjälper till med dukning  . ? Beror på vem man är hos,vill gärna hjälpa till ,gillar att ha nåt att göra. .
  • Var sitter du helst när du bloggar.? Eftersom jag har trådlöst och laptop så blir det vart det passar.
  •  


       Var rakt och fint tills jag tryckte på nåt jag inte skulle,får ej rätsida på gröten. TRor ej jag utmanar någon, dom
      får nog svårt att skilja på frågor och svar.  Konstigast är att det jag skrev först blev fråga 3 helt plötsligt.


Kommentarer

Postat av: Malin

Jag tycker det gick jättebra... Nästa gång vi ses, får du göra paus i öldrickandet, så kan jag visa lite enkla riktilinjer när du skriver...OM du vill alltså! Hälsa!!!

Postat av: bjorne

Ja det vore nog inte helt fel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback