Gamla tider.

Har fått en bild på nägra av mina gamla vänner från ungdomen och sen jag själv nederst,kunde inte varit så fett för frisörerna på den tiden,Kent på bilden står längst till höger har bott i Australien ca 35 år och  jobbat i opalbranchen som gjort honom rik,broder Tommy som  står bredvid har tatueringställen i hela Sverige som går bra,näste man är BÅL och han blev gymnasielärare av bästa sort,sist men inte minst vår käre GUSS som tyvärr inte finns kvar i  livet men många fina minnen bär vi med oss efter hans upptåg.Själv borde jag blivit kollega med Christer Lindarw och gänget,ser för fan ut som en tjej utan varken smink eller sexiga underkläder,inte konstigt att gubbarna på jobbet va lena i truten på den tiden,nu är det mest gubbjävel hela tiden.
 


Kommentarer

Postat av: anki

Nä, kan inte ha varit lätt för frisörerna på den tiden, tur att det gick över :-)
Härligt med gamla tider, tänk va mycket som förändras..

ha en bra dag

Postat av: Ninni

Nej men hej på dig, kul att höra av dig igen. Här på Ö,a är det bara bra.
Fullt upp som det är i december=)

Du kan ju göra vänförfrågan på mig på facebook, jag håller till där med.
Ingegerd Lundgren-Pettersson, kram på dig

Svar: min facebook hittar ingen med det namnet men 8 träffar på ingegerd lundgren men vem är du av dom,alla har inte bild och ingen info,kram.
Bjorne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback