Nu är jag på gång.


Hej alla mina vänner,jag blev så tagen av bibliotekarien så det fanns inget annat i mitt ena huvud men så när  det försvann så kom förståndet tillbaka och vad skulle jag ta mig till utan mina goa bloggvänner men aldrig fel att ta en bloggsemester ibland,hälsar på er så fort jag hinner.



Vad som hänt den senaste veckan är att jag rakat mig på huvudet,här en bild när jag är halvklar med frisyren,fick ta hjälp av Xet på slutet,på jobbet har vi kul som vanligt och en otrolig sak hände,Staffan på bilden i mitten fick bakvikt och satte sig på rumpan och hade en 2tum2 i den när han kom upp men allt gick bra i SLUTÄNDAN,nu har han och några arbetskompisar börjat på ett bankbygge i Västerås och visst saknar man dom men så är det i byggbranchen.Hela helgen har vi haft Alice hos oss och hon är nästan lika go som Ella så det är gott att ha 2 barnbarn att få rå om.


Här kommer StorKlas och LillKlas på väg ut till bygget dom trivs bra ihop och Lillklas vill att jag ordnar en tävling på bloggen och första pris är en midsommarhelg med honom i ett tält,han lovar romantik-action och många oförglömmliga upplevelser så jag får försöka fixa en tävling någon gång.



Kommentarer

Postat av: Wilma:D

- haha aa ok! Men asså inte "knekt!" utan "KineCT" de är ett tv spel hahahah!



Kram

Postat av: anki

go kväll tok frans :-) skönt att du är tillbaka här men jag är inte så himla aktiv själv med att besöka bloggar eller skriva... man får ta det lite som det kommer . härligt att allt är bra med dej och familjen i alla fall...



önskar man vore karl så man kunde ta klippmaskinen och ta av sej frisyren rejält... det vore skönt ibland :-)



ha haha, ja du får nog ta och anordna en tävling,, själv medverkar jag nog inte i den.. tält är inte min favorit.. :)



jag märker här mellan oss och grannen att det skiftar med fåglar, är 200 meter mellan oss och han bor sist på vägen här och mot tät skog.. :-)



ha en skön kväll

Postat av: w

- haha aa de e juh kul!



Kram

Postat av: Eva

Hej vännen! Vad roligt att höra att du är på benen igen. Har verkligen saknat dina besök, så nu får du se till att hålla dig frisk! :-))

Själv sitter jag här och längtar till helgen, då kommer nämligen dottern hem. Känns så tomt här utan henne. Ibland slås man av tanken att man kanske borde dejta, eller åtminstone försöka... men sedan tänker jag om. Verkar finnas så mycket konstiga kufar ute på dejtingsajter. Vore ju bättre att träffa någon ute i verkliga livet eller via jobbet. Men problemet är ju att jag bara jobbar med tjejer. Suck! Den enda kille som man ser där är brevbäraren - och han är för gammal :-( Asch, jag får väl ta lite nya tag till våren, när det blir varmare och man blir mer sugen på att gå ut. Nu kurar man ju helst hemma i soffan i värmen.

Sov gott!



Kram,

Eva

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Alltid lika underbart att läsa din blogg! Hoppas allt är bra med dig!!! kramar

Postat av: Ninni

Välkommen tillbaka från biblioteket=) Ha en bra dag..kramen

Postat av: Eva (igen!)

Sv: Ja Halmstad är fint :-) Där har jag också varit, fast det var många år sedan. Sedan jag fick barn har det bara varit Gotland. Skulle gärna ha ett hus där, men det får vänta tills jag vinner på Lotto :-)

Har annars funderat på att göra en rejäl biltur runt i landet med dottern, men det vore ju skönt att åka med någon som har körkort så man slapp köra själv hela vägen. Får kanske vänta tills hon fixar ett. Fast... då åker hon väl hellre med nån kille...

Nä, nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp thé.

Ha en trevlig kväll.



Kram,

Eva

Postat av: Barnens Hjältar

Åh äntligen ett livstecken :P

Du skrev Xet, har du skilt dig? Eller är Xet smeknamn på någon ..



Allt är bara finfint här, maggen växer ooch alla är friska nu ..peppar peppar kanske man skall säga :P

Kram på dig!!

Postat av: Anki

Jo jag förstod nog att de var bruden på bibblan som höll dig borta...fniss. Who vilken annorlunda tävling, fräckt pris..haha.

Man blir sannerligen uppåt när man läser din blogg.



Önskar en skööööööööööön vecka. Fokusera på jobbet o inte för mycket på brudarna...du kan få löneavdrag...ler



Kramiz

Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/dagens-blogg_08.html

Postat av: Sarah

Bloggsemester, det tar jag titt som tätt. Skönt!! Men välkommen tebax :)

Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Svar: jo har man As är man normal eller valbegåvad

många professorer hade AS utan att veta om de.

Nej har inte vart t CCC en enda gång i hela mitt liv så:P



Postat av: Ninni

Näää det var ju ett vinglas..med vin=)



Sitter väl inte ute och grillar..dit sänder jag maken, jag sitter inne i värmen och väntar på maten=)



Kram kram

Postat av: Wilma:D

- haha nej! De e choklad ansiktsmask!

Postat av: Barnens Hjältar

Men det är ju perfekt att kunna lösa det så. Skönt när man hittar metoder som funkar!!

Ha det gott nu och Lycka till med Färjestad, inget slutspel för Frölunda detta året heller.. Det känns som 2007 var förra året men det var ju några år sen nu :P

Postat av: Anonym

fniss hihi kul att du börjat gilla Läsning:)

förstår att bloggen blir åsidosatt då:)

kramen

Postat av: Madeleine



Kan vara gött med en bloggpaus ibland.

Blir alltid lika glad när du lämnar ett avtryck i min blogg..



Ha en bra kväll.. kram kram

Postat av: Staffan

Hej björnen, tack för hjälpen med att dra ut regeljäkeln ur min akter. Här i Västerås är det fint och mycket fina brudar som Henrik tittar på genom fönsterrutorna. Vi äter alldeles för mycket och kommer nog att bli runda som badbollar till somaren... Inte så fint för brudarna att kolla på när vi ska till skutbergets nakenbad. Ha det björne

Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

Postat av: Gabriella

Nästan lika het som bibliotekarien! ;-)

Postat av: Ingmarie

Tänk att de finns på riktigt...jag menar "storklas o lillklas",och att få möjlighet att tillbringa lite ledig tid med en av dom verkar nästan vara för bra för att vara sant!!

O det där med att tappa förståndet borde vi göra lite till mans då o då...Haa!!



Kramen från mig o Rambo

Postat av: Lena/Aforia

Tjingeling och välkommen tillbaka från bibblan. Hoppas skallen har fått vad den behöver.... :-) Men vi pratar tyst om det så att inte särboliten blir ledsen..

Själv står jag med huvudet i kartonger, pappkassar och plastpåsar. Det är inte lätt att flytta från stort till mindre hus. Jissed vad prytlar man har. Näpp nu ska jag iväg igen...

Kramis

Postat av: my

Bra att du är på g igen :) Liksom dig hinner jag inte alltid med bloggen, prion ligger på annat ibland. Snygg frissa, rakat är bra!



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback