Snart är det påsk.


Gör om detta ni tjejer jag kan lova att det blir en gång och aldrig mer,


Kommentarer

Postat av: Lena/Aforia

Hoppas där var det drag i bak. En gång och aldrig mer. :-) Hoppas att helgen varit bra.

Kramis

Postat av: Ingmarie

...Du ska INTE lova saker du INTE kan hålla!!!

men nej jag ska INTE prova...än!



Påsk i Värmland i år troligtvis,vi ska upp med varaor o ta med andra hem,du vet"byteshandel"!



Kramen från oss

Postat av: Eva

Nja alltså, jag brukar ju över huvud taget inte klä mig så där när jag går ut... ;-)



Har mailat dig.



Kram,

Eva

Postat av: Linnéa

Haha stackars tjej..

Postat av: Ninni

Hahah kanske inte såå smart=)

Men dina nya tofflor..wow va coola. Nästan som när Pippi sätter skurborstar på fötterna!



Ha en goo kväll och en skön helg, kram

Postat av: Tusensköna

Fy bubblan säger jag bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback