Lite om min vardag.


Hej på er alla,nu är jag inne på tredje semesterveckan  och varje dag går till att måla,har nu målat friggeboden och garaget +en gavel på huset så det blir dåligt med resandet denna sommar,en burk färg kostar  1350kr för 9 liter och det går säkert åt ca 7st och så måste man ha några norrland  att släcka törsten med men ganska bekymersfri tillvaro när man vet vad som ska göras.



Ibland kommer Ella och hälsar på med sina kompisar och då får man ta sig lite tid med dom nu är det att klättra som gäller.

Frykenfesten började igår med gyttjebrottning för damer och inte helt fel att se,här står segraren.  
Under helgen ska det även va EM i formul 1 racer med båtar och mycket annat men jag får nog hålla mig till att måla o dricka norrland.Hoppas snart jag får tid att göra en bloggrunda och hälsa på mina vänner,ha en fin vecka.


Kommentarer

Postat av: anki

tjena grabben :-) skrev nya bloggadressen här ovan så du inte tappar bort den igen :-)



härligt att höra av dej, håller själv på med flytt, sonen ska flytta till norrland pga nytt jobb, men vi har mellan landat här hemma innan det bär av den 1 aug. igen, till ny ort och ny lägenhet :-)



blir lite sporadiskt med småkryp etc just nu,, men är nog i farten snart igen på kryp i naturen, engströms foto ligger i träda för tillfället :-)



fina bilder som vanligt på ella med kompisar,,



skönt att ha dej tillbaka här igen..



ha en fin natt

Postat av: Barnens Hjältar

Får du kanske en paus idag då? I Göteborg hällregnar det, antagligen för att vi skall på medeltidsfestival :P

Ha en fortsatt härlig målerisemester. Du är duktig! Skulle du får förl ite att göra är du välkommen hit att fortsätta :P

Postat av: Anonym

ser ut som du har fullt upp i sommaren,härliga bilder å hoppas du ej stöter på ett sånt där gyttjemonster bara;)

kram

Postat av: Tusensköna

Gisses! Henne skulle man inte velat ta en match med, hon ser hmm... stark ut ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback