Osunt kött.


Hej alla bloggvänner hoppas ni inte tror jag vänt rumpan mot er och  glömt bort er,har väldigt mycket att greja med just nu men kommer bli lugnare i slutet av veckan då jag har fixat det  som tar all min tid.



Det är så att jag har fördjupat mig i köttmarknaden och tittar runt på alla krogar mm och provsmakar lite här och var,detta tar en faslig tid men snart är det klart och då blir min vardag som den ska va igen,


Slutsatsen av allt provande är att en nunna är mycket bättre sällskap än tio Limousiner,det köttet är onaturligt och inte sunt att smaka på,hahahaha.


Kommentarer

Postat av: my

Vilken rumpa!

Och trodde absolut du glömt bort mig, har ju bloggat TRE dagar i rad nu... ;)

Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv; oj tack så mkt för den fina komplimangen =)

Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv; oj tack så mkt för den fina komplimangen =)

Postat av: Ninni

Hua läskiga muskelknippen:(



Näää va säger du har nunnor tuttar..haha



Ha det gott, kramen

Postat av: Barnens Hjältar

Stackars djur säger jag bara, men men, de vet väl inget annat. Ser obekvämt ut :S

Härlig att allt är bra med dig i varje fall :-)

VA!!! Har nunnor tuttar?? Det hade jag aldrig trott :P

Postat av: Anki

Jösses vilka djur............jo jag trodde faktiskt du hade glömt bort mig, nu lever hoppet kvar..ler

Kramiz

Postat av: Knutgumma

Va synd att du inte öppnade när vi kom och skulle bjuda dig på en drink!! FEGIS;)

Postat av: Madeleine

Tjabba nej då det är ingen fara tror inte du har vänt oss ryggen men ibland har man bara så mycket runt omkring en så man inte hinner med att blogga... Men det är ju så livet är..



Lider verkligen med de där tjurarna.. rena plågeriet..



Ha det gött Björnen där och var rädd om dig... kramelikram

Postat av: Tusensköna

Vilka köttstycken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback