Nu är datorn frisk.

Ja då var det fixat,det tog sin tid men sent igår kväll så fick jag datorn tillbaka,ren o fin,och vad har hänt  i mitt liv senaste tiden är som vanligt,jobba -vara hundvakt och få ha lilla Ella ibland så inte mycket att klaga på.



Hade en mardröm om att jag blev årets värmlänning och fick stå staty utanför CCC,blev glad när jag vaknade och insåg det bara var en dröm.Ser ut som jag får bada i vassen till sommaren igen.


Förra helgen sov Ella över och utanför huset har jag stora snöhögar som är kul att klättra i,visst är hon söt.

Vi har även bytt företagshälsovård till KMTI och var på studiebesök i det  nybyggda gymet.


Här  är STORA SMÅLAND som kommer från SKÖVDE hur konstigt det än låter,han blev kvar här efter att ha varit med i Hajk för många år sedan,märket på blusen är hajkmärket som hänger med i alla lägen.


Så här ser det ut när vi sågat ned gammla väggar,det är lite att bita i kan jag säga.Ska försöka att ta o hälsa på er imorgon alla mina bloggvänner.


Kommentarer

Postat av: Barnens Hjältar

Åh äntligen är du tillbaka :-)

Jag skall hälsa lille plutten detta ;-)

Jag vet inte hur många pannkakor men en och annan blir det nog :P

Ha en riktigt fin kväll nu!!

Postat av: Mariell

Vad roligt med Skövde höredu, därifrån är jag med. Sammanträffande att jag kom åt din blogg ikväll när du skrivit om skövde. !!



Jag har ny frisk dator jag med, min andra gav upp för några månader sedan. Just nu ligger han i koma ska se om han vaknar igen. hoppas våren kommer med säkra steg nu när februari snart nått mitten. soliga kramar från snuttan.

Postat av: Sarah

Härligt att du tebax....och jag har inte alls fått barn, bara lånat en liten en ;)

Ha en bra vecka!!

Postat av: Anonym

tjohej på dej har saknat dig :)

va mysigt att ha fina Ella hos dej under helgen,

roligt med snön för ungarna men suck är såå trött på snön nu,

kram

Postat av: Gabriella

Välkommen tillbaka! Gott att höra från dig igen! :-)

Postat av: Lena

God morgon och välkommen tillbaka!

Ha en bra lillördag.

Kramis

Postat av: Ingmarie

Vem har inte ett HAJK..TJIPP!

Kanske det vore på tiden att byta ut"sola i Karlstad"mot"Björne"?

Det skulle vara trevligt att säga till mina vänner att just denna person som står staty utanför CCC känner jag!



Allt gott till dig från ett stormigt Österlen..men det har lugnat sig lite nu!



Ingmarie

Postat av: Madeleine

Välkommen tillbaka till etern.. Kan bara instämma i att Ella är super söt...

Här är det tomt nu när alla har begett sig hemåt..



Önskar dig en bra dag...

kramen på dig.

Postat av: Anki

Kul du är tillbaka...vilken hemsk mardröm..hihi



Lilla Ella ja, hur söt som helst.



Kramiz Anki

Postat av: Kajsa Petersson

Vad trevlig dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa på din blogg igen! =P Hoppas du har en rolig vardag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback