Varg och lite annat.


Ett radarpar på jobbet med helt olika åsikter om varg och mycket annat men kompisar ändå och jobbar bra ihop så kan det va när man inte är politiker.



Här är glade ORUC som vill säga hej till alla mina vänner men sorry han är redan upptagen.


En ganska lönande syssla på rasterna är att plocka burkar dom får ihop en säck varje dag och pengarna skänker dom till  UKF fonden så alla ska få en egen att ha i bilen,ädelt gjort.


Själv har jag träffat två nya kamrater,lite mulliga men jättetrevliga,undrar om det finns nylonstrumpor som passar dom benen då skulle det se riktigt raffigt ut.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hallå Björne! Jag ser att du är dig lik. Skönt det! Själv har man återgått till jobbet och vardagen efter en alldeles förträfflig sommar - nu väntar dock NY i september.



Ha det gott!!

Postat av: my

Hua äcklig bild den sista...

Postat av: Ninni

Hahaha tur att dom kan vara vänner ändå=)



Nää fyy vilken läskig bild..urk hur kan man bli såå tjock??



Ha det, kramen

Postat av: madeleine

Men usch för att vara så stor.. för mig helt obegripligt att man vill och kan bli så stor..



Här rullar livet på i ett positivt sätt, känner verkligen att jag är på väg åt rätt håll, nu är det bara att hitta ett jobb man vill och tycker om ..

Hoppas att allt är bra med dig..Stora kramen

Postat av: Birgitta

Hej Björne, hoppas allt är bra. Håller med första talare att du är dig lik. Tycker dina fina tjejer ser snygga ut. Jo du vet ju att det ä ju inte utsidan som är det viktigaste, så jag tycker du blundar nästa gång o lär känna tjejerna på djupet ;) Gulliga var de dock, men lite mycket hamburgare och pizza tror jag allt. Ha det gott! Kram Birgitta (skumbadsbruden)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback