Premiär av Big Balls on Galaxy.


Är på filmstaden och bygger om lite då tyckte jag mig se Kalle Moreus stå där men det var fel för han heter Neeny Duus och är en av dom senaste kändisarna på filmduken



Han var i Karlstad för att se premiären på sin senaste skapelse och det kom 2 till som tydligen hade fått fribiljett,så kan det gå,i natt bär det av till jobbet kl 3 för vi får inte dundra när dom öppnar mac donalds så det är bara att gilla läget.

Annars är det fullt upp med vovve o barnbarn och trädgården är grym att hinna med för det är rena drömmen för växter i år.varmt o blött hela tiden hoppas snart jag får mer tid och blogglust så jag hinner hälsa på mina vänner som förr.


Kommentarer

Postat av: Ninni

Hej Björne..så du lever ändå..varit lite tomt har inte "sett" dig på min blogg på ett tag=)



Ha det gott vännen..sköt om dig, kram kram

Postat av: my

Så kan det va, fullt upp i livet! Helt ok vännen... kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback