Jag o Alice.


Ringde och frågade om Alice fick bo hos mig under helgen och på fredag efter jobbet så hämtade jag henne och vi har haft en riktig myshelg,så här trött var hon på lördag kväll.



Eftersom både jag o alice älskar solen så blev det mest att sola idag men vi har även varit ute i skogen några timmar men hade kanske behövt  göra lite nytta oxå men det får jag ta tag i under veckan när jag är själv,finaste dagen på flera veckor har det varit idag så det fick bli en öl och bara njuta av vädret.

Var även och hälsade på Ella en stund så kan inte bättre helg önska men snart kommer Ella att va här från fredag till söndag och då blir det en toppenhelg igen.Har inte hunnit med att hälsa på era bloggar på några dar men snart hör ni av mig igen,ha en bra vecka alla som läser min blogg.


Kommentarer

Postat av: Carina

Härlig blogg och skön humor! :)

Postat av: Eva

Söt hund. :) Vems är det? Hoppas du får en bra vecka!

Postat av: Tusensköna

Vilken förtjusande hund! Superfin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback