Fredagsfräckis för oss som tål.

En kvinna kom in i sin dotters rum och såg till sin förskräckelse att hennes dotter låg och                    
roade sig med en stor fet dildo-Herregud vad gör du?skrek mamman,-mamma jag är 42 år     
gammal och det här är min man svarade dottern.Några minuter senare kommer pappa  in i rummet.-Herregud vad gör du? skrek han.Pappa jag är 42 år gammal och jag har ingen                        
pojkvän så jag kommer aldrig bli gift svarade dottern igen.Nästa dag gick mamman och                     
dottern ut för att  shoppa,när dom kom hem så gick de in i köket och där stod pappan helt naken       
med ett glas champagne i handen och den stora dildon uppstoppad i baken,-Herregud vad gör du? skrek modern,jag tar en drink med min svärson!!!!!.


Svärsonen.







Kommentarer

Postat av: britten

ha ha ha jag funderade på dig i går . .Jag blogg ar inte så ofta längre och ibland så kommer man på gamla blogg kamrater då. .Så det var kul med din kommentar går

Postat av: Tusensköna

En fräckis då och då är aldrig fel ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback