CCC.


I onsdags så började jag på CCC hemma i Karlstad och började jobba ute vid den nya bryggan som ska sväva över vattnet,dom som svetsar balkarna får ligga på en plattform som hänger i en kran och det funkar bra.



Det är ett enormt stort bygge med en underbar utsikt,många 1000 kvadrat med parkett ska och har lagts sen gäller det att allt blir täckt med masonit så inga skador blir på nya golven.

Här är de tre vise männen som håller i alla trådar så bygget funkar och mycket annat.


Här är IRONMAN i firman Holmen o Carlsson,han bygger ställning och kämpar på hela dagarna,ni ser vilken POWER han har.


Lite halvtaskiga bilder från koncertsalen men febril aktivitet är det där och själv håller jag till där läktarna börjar och murar en vägg.                                                            


När jag åkte från jobbet idag så ösregnade det men va fin den gammla stenbron är.                                                   


Denna snickare var vig och smärt när han började här men hamburgare och pommes har byggt upp honom så nu dras han runt i en skottkärra och håller utsikt efter spik och annat på marken så inte lastbilar mm ska få punktering,finns en uppgift för alla men slitsamt att dra kärran kan jag tro.


Kommentarer

Postat av: Gunbritt

Hej!

Jag har sökt jobb där! Spännande att du är där!

Kram!

Postat av: Daniel

Så duktigt ni jobbar!

Jag håller mej till mc donalds å tittar på!

Postat av: tess

Ja de är snart klart. Daniel har slitit sig grön. Sedan när övervåning och fasad samt badrum ska göras här snart då är de firma som får ta de vi hinner inte...

Postat av: Anonym

hur länge ska du jobba där.?får ta mej en promenad med Nellie å fråga efter dej vore ju kul att få träffas,va fin utsikt du har det är verkligen vackert där

men hua va äcklig bild har alltifd funderat på hur tusan de kan bli så där tjocka

kram

Postat av: Ninni

WOW vilket bygge det är!



Hua jag är glad att jag slipper liga på den plattformen..RYS!



Ha en görbra dag.kramen

Postat av: Mariell

Helt plötsligt blev jag glad att macdonalds inte finns där jag bor...haha....



roligt att se vad du pysslar med, tror bron där kommer bli riktigt läcker!!

ha d fint snutten.

Postat av: Eva

Oj, det ser ut som ett stort bygge! :) O nått annat som är stort är den mannens mage, ;-)



Ha en fin torsdag!

Postat av: Gabriella

Jättevacker stenbro! Gubben med skottkärran är dock mindre attraktiv. Undrar hur många hamburgare måste man klämma i sig för att få den fysiken!? CCC är förresten en skoaffär med billiga skor i Polen, men jag har svårt att tro att de skulle få för sig att öppna så tjusiga lokaler i Sverige, hehe.

Postat av: Britten sa

Nä men Björne.......kan du göra bryggor också ..nu får du LOV att komma upp till HOlmträsk och bygga brygga.....BASTA !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback