Älgjakt.


Nu har älgjakten kommit igång uppe i Storfors,alla är med.


Kommentarer

Postat av: magnus mellgren

Hej Björn.Blev väldigt glad när du ringde mej här om dagen.Hade varit kul om du kunde komma på kulturnatta ideje 13 nov.hälsn magnus.

Postat av: Ingmarie

Har alltid tyckt att det bor lite speciella människor just i Storfors!

Haaa!!!Men att dom var så speciella hade jag inte en susning om!



Rambo och jag önskar dig en trevlig lördagskväll

Postat av: Ingmarie

Sv:Detta med Rambo vill jag inte direkt gå ut med offentligt...om du fattar vad jag menar!Haaaa!

Klart vi kommer o hälsar på nästa gång!

Du är också varmt välkommen hit!



Kramen från oss

Postat av: tess

Ja dagen har varit bra men har ångest nu... hatar att vara ensam. Klarar de inte alls...



Renoveringen ser ut att bli stor... behöver en arkitekt... rita övervåningen... lösningar...

Postat av: tess

Alla barnen är hos sin pappa, även August och Daniel är iväg på lite fest med hemvärnskompisarna. SÅ ensam.... som man är ibland men jag pallar inte sånt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback