Lite filosofi.


Ibland blir vardagen så lika och tråkig,trivs med jobbet och mycket annat men va kul det skulle va att testa något nytt,kanske se hur en tvättmaskin ser ut inifrån och rulla några varv.



Åka nedför en bergstopp i 90km på en snowboard kunde oxå va kul om man överlever.



Varför inte bli stuntman och brinna lite för sin roll samt tjäna lite pengar och bli berömd.


Men kanske bäst att va den man är och känna sig fri som en fågel när man står på ett hoteltak med södra berget i Sundsvall bakom ryggen.Undrar om jag har en cementsäck innanför tröjan.


Kommentarer

Postat av: birgitta

Haha, du är rolig du :)

Ja visst vore det kul att prova alla de där grejerna och ingen kan egentligen hindra oss förutom våra tvivel och ovisshet om framtiden. Bäst att tänka att framtiden blir strålande, för då har man ju nåt att se fram emot :)

Sista bilden var cool, du har verkligen pondus när du står där ;) Det bästa är faktiskt att vara sig själv för en stund! Kram på dig Björne

Postat av: anki

åka tvättmaskin kan nog vara kul. men ingen inget för mej, stuntman är nog intressant, men man slår sej nog rejält emellanåt.. nä, du bjorne,, att stå på ett hotell tak i Sundsvall får nog räcka,, snacka om utsikt.. :)



ja naturen är grym, leva eller ätas gäller där men jag har lite svårt att acceptera det.. :-)



har legat hela dagen idag, yr som sjutton, snurrarade fast jag låg ner... är lite bättre men hoppas vara som vanligt i morgon igen.. :)



ha en skön natt, kompis ;-)

Postat av: Eva

Hade du kommit över till mig ikväll hade du kunnat testa tvättmaskinen. Jag har nämligen tillbringat några timmar nere i tvättstugan och det var rätt trist...

Läget annars? Bara bra hoppas jag :-)

Här händer inte mycket nytt. Jag har budat på en lägenhet igen men säljaren bara funderar och funderar och funderar... Gäsp!

Så i morgon ska jag på en annan visning. Försöker hålla modet uppe men vissa dagar är man rätt less.

Sov gott!

Postat av: britten sa

Ja men huvva..nöj dig du så länge med att stå på södra bergen allt det andra låter så farligt...

Postat av: Lena

Go kvällen vännen,

Nä någon cementsäck är det nog inte. ;) Snarare kanske en liten vindpust som drog förbi precis när fotot togs. Vyn bakom ryggen känns igen och även när man står på Södra berget och blickar över till den sida du står på. Nu får du nog även ge dig ut på äventyr och åka över till Södra berget och testa Björnstigen tycker jag. hehe Sedan ge dig ner till Bishop's Arm för att släcka törsten och stilla hungern.

Ha det gött!

kkm

Postat av: Thalina

Här är allt bra med oss det är bara det att jag blivit dålig på att kommentera. Ska skärpa mig. Stå på ett tak skulle jag aldrig göra jag är höjdrädd.Tänk när jag var i Paris och alla skulle upp i Eiffeltornet då stod jag nedanför. Ha det gott kram Thalina

Postat av: Wille

Jag kommer förmodlig upp till Karlstad i slutet av Juni början av Juli för att fotografera Inline VM som spelas där.



Mvh Wille

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja det är verkligen ofräsch man vill inte ha sånna händer i sitt hår. fyfan:(



haha tack hoppas du menade det som ngt bra?? :D

Postat av: Madeleine

Villa fina bilder, speciellt den sista..



Tack för din fina kommentar i min blogg som alltid så värmande och uppskattat...



Ha nu en riktigt bra dag och var rädd om dig när du balanserar på taken...



Stora kramen till dig!!

Postat av: Anki N

Jo de e bäst att vara den man är!! Åka omkring i en tvättmaskin kan inte vara något vidare...haha. Vad finner du alla tokiga bilder. Jag skulle vilja uppfinna den perfekta grejen jag. Så jippi, oh så blir man stenrik. På pengar alltså, stenar har vi så vi klarar oss...ler. Varför drömmer alla människor om de stora klippet o alla miljoner tros?!

Ha en skön dag, hoppas solen lyser på dig.

Kramiz Anki N

Postat av: Daniel

Det e den säcken som skyddar dej!!!

Postat av: daniel tuppen

Stuntmannen ser ljust på framtiden iaf!! fasen.... det kommer att kännas konstigt imorgon när jag ska vara på ett annat bygge och vårat kära hotell är färdigt... lite ledsamt att lämna ett så bra bygge men det måste ju göras förr eller senare! men ha de gÖtt björne! vi syns!!

Postat av: Sarah

Kan inte komma på vem den mystiske stjärnan är!!!



Hmm..cement, jag tror jag behöver lite under min rust av lgh, så varför ha den under tröjan, skicka hit den istället ;)

Postat av: Anonym

snygging där,inte behöver du testa några farligheter ditt jobb ser ut att va i det vildaste laget:)

kram

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jasså det skulle jag ? :D



typ att ronja rövardotter jju ju ganska ful? :D

Postat av: Agnes

Du Björn, hotellet håller på falla ihop;) Du och grabbarna måste nog komma tillbaka=)

Vi saknar er... går allt bra annars hemma i Karlstad? Ha det bra!Kram

Postat av: Eva

Åh, min stad! :D

Men vilket hotelltak står du på? Kan inte komma på, men jag kanske är lite för trött just nu. :)

Postat av: Linnéa

Du får skriva en ''att göra innan jag dör-lista'' :D

Postat av: Eva

De är ju min stad! :)

Vilket hotell står du på?

Postat av: Diana

Tycker minsann att du har ett riktigt spännande jobb, Cementsäcken innanför tröjan gör sig fint haha!



Svar:Det är klart du ska komma och lyssna på oss någon gång =) Jag ska kolla vad vi har för spelningar de veckorna. Något som skulle passa för dig att kolla på som det ser ut nu, är antingen den 4 Augusti i Qvarnaslät Nybro. Odd, jag och Magnus basist kör en spelning. Eller 15 Augusti i Älghults hembygdspark där Odd och jag delar på underhållningen och även där har Magnus basist med oss. Jag har på båda ställena lite allsång, så du kan vara med och skråla om du vill ;) DiKa har ingen bokning för allmänheten mer än i morgon och då är du inte i Småland antar jag ;) Men här ser du spelningarna vi har som det ser ut nu: http://lescongoentertainment.se/les/pag.html

Kram

Postat av: Ninni

Tycker du är modig nog som vägar stå där du står..hua va läskigt!



Ha en gooo lördag, här åskar det för fullt! Kram kram

Postat av: Kadri

jag skulle aldrig våga göra något av dessa. Är för feg för sånt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback