Några av mina vänner.


Robin har fått ett eget projekt att jobba på och tror han trivs bra med det,så önskar han alla en bra helg.



Två hårdingar på samma toa,båda kändisar i min blogg,Astrid och Magnus,premiär för Magnus med en bild som inte hängslena är med men dom sitter säkert under tröjan han har,dom önskar er alla en fin helg.


Far och son sätter plattor på herrarnas toa  och båda vänder baken till oss.                                                                                                                                 


Sprinklermästare Sandström från Örebro vill gärna visa sin bästa vän,gängmaskinen som dragit in någon mille på hans konto och billig är han i drift,lite ström och olja så gör den underverk,han hälsar,De går aldrig.


Kommentarer

Postat av: britten sa....

roligt att se dina vänner ..byggare bob allihopa va.....nää jag sov inte så bra i att heller kungligt men bara nån timme..hoppas det är som du säger att kroppen behöver vänja sig..nån sa att jag kanske väger för lite anpassat till madrassen...det blir till att dricka många öl då...

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Hej =)

Ja mina päron är helt fantastiskt underbara!

Tackar! Hoppas du får en superhelg du med, nu är det innebandycup hela helgen =()

Postat av: Ninni

Vilken snygg toa så skulle jag vilja ha det!!

Ja snygga killar också..ha en goo lördag, kramen

Postat av: my

Har man sådana vänner så...:) Ser trevliga ut! Ha en go lördag

Postat av: anki

härliga bilder, ser ut att bli toppen fint när allt är klart där på hotellet och vilka vänner som vänder baken till ;-)



ha en skön lördag, här regnar det.. bra för snön..



Postat av: Eva

Oj, då har du verkligen bott o jobbat på många ställen! :D Men måste ju vara roligt att se olika ställen. Jag har aldrig bott i nån annan stad än där jag bor nu, men jag trivs bra här. :)

Fast jag älskar att resa iaf, fast har mest rest i Europa hittills. :)



Hoppas du får en trevlig helg!

Postat av: Anonym

trevliga bilder på dina goa vänner å va snyggt ni fixar till det,

Ha en underbar lördag i pissvädret:)

kram

Postat av: Anonym

Härliga bilöder!

Postat av: shibbii

sv: Nä :P Snäll människa egentligen.. Stör mig bara på vissa individer.. oftast tillhör de individerna samma rank :P Trevlig helg :)

Postat av: Linda Olofsson

sv; men tack så mycket käradu :)



Allt bra idag ?



Kramar.

Postat av: Vaniljis

Örebroaren känner jag fasen igen!! ;)

Nu är jag tillbaka hoppas jag!! Tack för dina inlägg då och då!

Kram kompis!

Postat av: Maria

Tack tack. Jag hade det kanon i Linköping :)

Ha en bra söndag!

Kram

Postat av: Lena

Hej vännen,



Hoppas helgen varit bra och att du har kunnat njuta ordentligt. Kul att se hur ert arbete växer fram. Ni verkar vara ett skönt gäng som jobbar ihop. Mycket skratt, mycket arbete men framförallt mycket värme mellan er.

Kramis

Postat av: Eva

Tjejmiddagen blev riktigt lyckad o fick massa beröm för maten. :)

Hur har din helg varit? Gjort nått kul?

Postat av: Eva

Hmmm... ja en händig karl är aldrig fel :-)

Min mamma frågade igår om jag inte skulle försöka få tag i en ny... Försökte förklara att jag ju har fullt upp med annat. Hinner ju aldrig ut och spana :-))

Men det blir kanske bättre när man kommit till ro i en ny bostad. Har lite på gång. Ska förmodligen träffa mäklaren nästa vecka.



Önskar dig en fin vecka!



Kram,

Eva

Postat av: Camilla

Snyggt kakel...precis i min smak.

Ha det bra!

Postat av: Gabriella

Trevliga kompisar! :-) Undrar vilket hotell du var och jobbade på när du var i Malmö?

Postat av: Linda

Hejar på allseammans :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback