Lite om mycket.


Välkommen till Plaza säger denna tjej när man kommer in genom entren,glad,trevlig och pigg efter en natt på jobbet och hur många vänder i dörren då,första intrycket är väldigt viktigt så det kan inte bättre bli minsann.



Undrar hur många som står och tittar på oss innanför spegelglasen till relaxen,har sett lite ibland när man kommer nog nära att det rör sig där inne,mannen på bilden är det som gör att jag får gjuta igen golven hela dagarna men en trevlig kille och har invandrat från Tierp och verkar nöjd med livet i Värmland,

Snösmältningen går sakta kan jag medela,händer nästan inget men så kan det va,har fått ett husdjur i uterummet och det är så gulligt så det får stanna så länge det vill och funderar på vad det äter ,har ni några tips så hör av er.


Kommentarer

Postat av: anki

härligt med glad och pigg personal, det gör mycket :-)



här töar det som sjutton, all snö på taket borta, men inte på söde sidan på ladugårds taket, där går segt av någon konstig anledning,, :-O



vet faktiskt inte vad ditt nya husdjur äter :) du får testa dej fram med lite av varje.. ;-)



ha en skön kväll

Postat av: Malin

haha, det var inte svårt, ungarna däre mot ville ej vara med!!! Vad ditt husdjur äter, inget tror jag, jag är mera rädd att det är Björne som äter husdjuret!!!????? "fniss" Kramiz m

Postat av: simone

Haha vilken häärlig flashbild :)

Postat av: Gabriella

Vilket intressant husdjur...!

Japp, jag är hemma nu, jag. Hade hoppats på lite mer vår här, men vintern vill inte riktigt ge sig här heller.

Postat av: Linda

Har du sett Bon jovi live 2 gånger jag vill också se dom live :D Green Day är också väldigt bra och dom vill jag också se live :D

Postat av: Ninni

En sån glad tjej!!



Ja hörrudu husdjuret behöver ingen direkt mat..hon nöjer sig med snälla smekningar då blir hon så tillgiven så!



Ha en fin söndag..kramen

Postat av: Thalina

Bra personal gör allting lättare.Här smälter snön lite varje dag och bra är väl det annars skulle vi nog flyta fram.

Hahaha Var hittar du alla tokiga bilder?

Kram Thalina

Postat av: my

Vilken ny lekkamrat du fått! Behåll det! Och snön smälter.. sakta med säkert! Kram

Postat av: Sarah

Jo det stämmer - han känner mig ;) Trevligt att "gamla" bekanta dyker upp. Du får hälsa honom så gott!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback