Solig Söndag.


Äntligen lite värme i solen,har suttit i soffan vid mitt solplank ett par timmar idag och det var så varmt att takluckorna på växthuset öppnade sig lite(dom gör det själv faktiskt efer hur varmt det är)


Lilla Alice kom och hälsade på en sväng och va go o busig hon är,när jag satt vid planket idag och funderade så kom jag på vad jag ska göra på jobbet imorgon,spänna ett rep mellan ställningarna och gå balansgång på ca 20m höjd fick ideen från nästa bild.


Fan va häftigt att komma ut på mitten och känna att detta klarar jag inte,vilken känsla,kan man bli mer utlämnad än så,i morgon ska jag testa.


Kommentarer

Postat av: alex

fina bilder!

Postat av: madeleine

Hmmm!! Ja du det vore nog en känsla som jag skulle klara mig väldigt bra utan...hehe



Ha en riktigt bra kväll vännen...kram på dig.

Postat av: Anonym

hua va läskig den sista bilden va,

Men ååå vilket väder det varit i helgen underbart,Vackra bilder,

kram

Postat av: britten sa....

nääää snälla du gör inte det..tack för fina värmande ord på min blogg / kram

Postat av: Lisa

Är den där bilden verkligen riktig?

Postat av: Katrin

Bra skrivet! :) Men så kort ska det inte bli.. kanske till axlarna. Men jag ska tänka på det, vill ju inte att min kvinnlighet ska försvinna :(

:)<3

Postat av: Marina

Usch, höjder skämtar man inte om! Asläskigt. Det är nog den enda fobi jag har.

Ilar i magen bara jag ser bilden..

Gör nåt annat i morron;D

Ha en bra kväll.

Postat av: anki

härligt att ni fick lite värme, satt ute igår och jisses vad varmt det kan bli i solen bara det är lä :-) varit sol idag med men kallare i luften och det blåste från alla håll samtidigt.. :-)



Alice så söööt.... :-)



h a ha ja jösses, jag vill då inte prova att komma halvvägs 20 meter upp för att komma på att jag vägra ta ett steg till,, höjd rädd är jag dessutom..räckte att komma upp på taket på tornsilon,, isch och fy vad högt men vilken utsikt man fick :)



ha en skön kväll kompis ;-)

Postat av: Linda Olofsson

sv; Tack så mycket och kan inte mer än säga detsamma till dig =)

Postat av: Shibbii

sv: ja andreas va ju en av de bättre!

Postat av: Gabriella

Neeejjj! Testa inte!!! Vill att du fortsätter blogga ett bra tag till!!! Tack för tipset - låter bra för sommaren, men nu var vi ute efter nåt varmare, eftersom vi vill fly vintern. Men kanske till sommaren!?!

Postat av: Em

Hahaha! Känns helt klart lite riskabelt..

Postat av: Vaniljis

Ge inte upp, jag är här men bara extremt upptagen och som en trasa jämt. 3 veckor kvar sen är ex-jobbet klart. :D Kram

Postat av: Eva

Usch, hjälp... jag har lite svårt för höga höjder. Det här påminner om ett hemskt bildspel jag fick på mailen här om dagen. Ska se om jag har din adress så jag kan skicka det vidare...

Jodå, annars är det bara bra hos mig. Jag har inga problem alls med "övernaturliga" saker nu. Och det har varit lungt länge. Så det känns bara bra, helt normalt :-)

Men det är mycket på andra fronter. Både med jobb och bostad. Har en lya på gång som jag håller på och kollar upp. Vill ju inte få tag i något med dolda fel. Sedan packar jag för fullt för flytten hem till mamma också. Får hoppas det inte blir så långvarigt :-)

Har även bokat in lite sommarsemester, så vi ska ha lite skoj att se fram mot.

Nu ska jag jobba vidare. Önskar dig en riktigt fin dag!

Kram,

Eva

Postat av: Anki N

Nu håller jag andan!!

Prova INTE de där. Jag får svindel bara jag ser bilden..haha

Kramiz Anki N

Postat av: Emma-Pemma

Underbart att vårsolen hittat fram! Är ute varje tillfälle jag kan, bara sitta & låta strålarna värma nosen min..



Helgen var lugn & fin på alla sätt. Ett par kalla goda Corona i fredags, med god mat & bus med Sessorna.

Lördagen gick vi över till bästis med en nybakad kladdkaka gjord av vit choklad. MUMS.

Lördagskvällen va full av schlager!! ;)

Söndag - bara mys, sol, soffhäng & kramkalas.



Nu börjar " Emma-veckan ", och en helkväll på rock-klubb väntar på fredag!! :))



Stor kram!

Postat av: AnnaKK

Hupps! Gå på lina 20 meter över marken verkar faktiskt farligare än att fajtas med en ekorre... Hoppas du överlever! ;-)



Jag har förresten sett en ekorres framtänder på ganska nära håll en gång, och jag får ju säga att jag nog inte skulle vilja klappa en allt för otam och/eller opålitlig sådan! De kan nog bita fingrarna av en ifall de skulle få det för sej... Hm!



Tur du räddade det stackars barnet från den riviga!!!



Ha det fint! :-)

Postat av: Anonym

är allt bra med dig idag?:)

kram!

Postat av: my

Finns inget goare nu än en varm husvägg och solen i ansiktet!!!!

Och ang lindansaren där.. hua, inte ens jag skulle våga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback