Nu är det tomt.


Nu är nästan allt det vackra borta vi ha rivit trappor och överbyggnader,mathiss mm,så idag fick det bli att va på ställningen och laga väggarna så dom är hela innan målarna ska färga om,det är faktiskt riktigt högt,ca 23 m är det till glastakett,ja niser på bilden va högt det är,fick bli en bild från 6 tiden i morse när allt är öde och det är riktigt spökligt där då,ur mörkret dök det upp en sällsam figur,trodde det var en ryss som velat bort sig men han är tydligen ställningsbyggare och hört av dom andra att jag har en blogg,får jag oxå va med sa han,klart du får som har så fin mössa svarade jag.Tänk vad fint det kommer bli när allt är färdigt jag tror det kommer bli nya favoritstället i Karlstad då men det kanske det var innan med.Vore kul om alla som är in och tittar kunde skriva en kommentar man kan va anonym om man vill men ser det är ca600 besökare en del dagar och vilka är ni,mina gamla  bloggvänner skriver alltid så dom känner man till men alla ni andra kunde va kul att få ett ord från oxå.Ha en bra kväll.


Kommentarer

Postat av: anki

jisses människa... är du så högt upp? en annan får svindel vid 0,5 meter.. :)



det blir säkert super fint när allt är klart, men det lär nog ta ett tag innan vi får se bilder på det :-)



oj, har du så många besökare på bloggen??? jösses,, vad kul.. förstår att du är populär .-)



ha en skön kväll

Postat av: daniel tuppen

Tror att det kommer att bli riktigt snyggt när det blir färdigt!! Klart att jag kan lämna en liten kommentar! speciellt vill jag nämna den otroligt vackra huvudbonaden! blir lite avundsjuk! ha de gÖtt Björn så syns vi!

Postat av: Anonym

men guuu så tomt det ser ut ska bli spännande att få se hur det kommer bli sen,

många kramar till dej

Postat av: Ninni

Kommer med all säkerhet att bli jättefint!!



Hälsa "ryssen"..kram på dig

Postat av: Ingmarie

Kommer inte ihåg att det var så himla högt,men det kanske berodde på andra saker kan jag tro!Hi Hi!

Får nog göra ett besök när vi åker opp....Kan jag kanske få den äran att skaka tass med Björne då???Det skulle vara en sann ära!



Kramen till dig o ta det lugnt där uppe på toppen!

Postat av: mariell

mariell är ju här...gamla bloggvännen vet jag inte om jag är klassad som än, men ett halvår/9 månader eller något har vi väl följt varandra nu.....? :D



inte alla dagar jag hinner kika in, men nu har vi inte riktigt lika mycket att göra på hotellet som vi har haft de senaste månaderna. Nu är det lite lugnare så nu hinner man med lite dataliv ibland igen.



Skickar lite sol och vårkänslor som en kommentar på det förra inlägge tmed. kram o kram o kram.

Postat av: stora småland

snyggt jobbat murarn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback