Mopedturne och bröllop.


När jag kom till jobbet i morse stod Plura och Dregen utanför och senare kom det fler kändisar,hade tydligen pressmöte om årets packmopedsturne som är tradition här i Värmland,Plura har varit med tidigare men Dregen va ett oväntat inslag,han är så liten o lätt så jag gav honom 6 tegelstenar att stoppa i fickorna annars blåser han av mopeden när det bär iväg,Ola magnell och Shara Lövgren ska oxå va med.Bilderna är inte så bra men ville inte tränga mig på med kameran dom kan behöva få va i fred ibland,pratade med dom  på min rast ochdom  verkar va riktigt trevliga.



Blev förvånad,är det inte Leif Loket Ohlsson som gift sig,en ungkarl mindre i detta land,rejäl tant han fått tag i och gillar att bli matad oxå.


Kommentarer

Postat av: Lisa

Sv: jo det gjorde hon :)



Hjälp mig att vinna en tävling där jag har designat en egen bikini, rösta på den så att jag vinner e du snäll. Du röstar på min blogg eller här:

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=WbYWMMDb35Uqdh5u0IJ3BwV6fOWiB9GXZetl#bikiniGallery

Postat av: Revolverbritta

Hej bror! En hälsning från landet långt bort! Vi är ni i Kina. Resan gick som på räls. Vi är jättestora i jämnförelse med de boende. Här finns det nog inga viktväktare. Allt är bra och Alexander var sig lik. Fin lägenhet. Vi hörs snart. Kram från oss!!

Postat av: Ninni

När jag såg bilderna så tänkte jag att den kille ser bekant ut...så var det Dregen!



Ja nog är han yttepytte..klarar han av att gå med så många tegelstenar??



Ja det var ju ett "nätt" par..haha



Ha en gôrgooo dag, kramen

Postat av: Petra

tack för din omtanke, tyvärr lyckades jag inte få henne att stanna men så är det väl när man blir äldre och envis. hoppas din helg varit bra? kramar

Postat av: Daniel

åååh lyckos dej!



Han som e jag e så kåt på!!!

Postat av: madeleine

Haha! det var ett stadigt bröllopspar helt klart...



Ja såg dem i tv rutan detta mopegäng..



Kul grej...



Stor kram på dig vännen

Postat av: Camilla

Vilket kul rast du fick :)

Är du säker att det inte var Loket ;)?

Ha det bra!

Postat av: Linda

Haha, håller med dig om Loket. Lika som bär ;)

Postat av: anki

jisses, vi såg Dregen i somras.. kul att du fick tillfälle att prata lite med dom.. :) ja dom är nog trött på folk som hänger med kameran i nyllet på dom..



ha ha ha, ja det var två rejäla bitar det där :) och vilken smaskig tårta det ser ut att vara..



ha en skön dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback