Lite fotfel och annat


Tänk att denna tortyr fortfarande lever kvar i Kina,har ni sett något liknande det går tydligen att tvinga kroppsdelar bli hur som helst,kolla tårna som finns under foten och tanten har gått så hela livet och är stolt över detta sjuka fotfel,Kanske man skulle hänga några kilo i ballen, nej det var dumt tänkt,storleken har ju ingen betydelsesägs det?




Ella med familj åker till GranCanaria imorgon så det blir lite tomt en vecka ,vi har gosat och sagt hej då nu och dom har lämnat katten här och frugan jobbar så jag får försöka hälsa på er i morgon,katten behöver full focus nu när hon bytt hem för en tid,hon har både ätit och gått på lådan så det ska nog gå bra.


Min kompis och vår allas bloggkändisMagnus har bytt stil,han ser ut så här nu men vi fick han att tänka om så imorgon hoppas jag han ser ut som vanligt igen,han är nog mer trivsam då,efter omröstning så blev han 70% nörd med sitt nya ansikte.


Kommentarer

Postat av: Linda

Det är väl även i Kina man sätter massa ringar/halsband runt halsen för att på så sätt tvinga den till att bli längre. Fruktansvärt =(

Postat av: Ulrika

Trodde inte de sysslade med sånt fortfarande. Det är ju fasansfullt. Kvinnorna får leva med livslånga smärtor. Helt sjukt.

-förstår att det blir tomt nu när ella med familj åker iväg. Hoppas det ska gå bra med katten. :)

Stor godnattkram till min goa vän.

Postat av: anki

jösses det ser ut att göra ont men det gör det nog inte ... isch...



härligt att katten gått oå lådan etc, då trivs hon hos er, men hon är nog van att vara hos er så det blir inte just någon övergång för henne :)



ha en skön dag

Postat av: Thalina

Fy vad fötterna såg hemska ut och tur att inte vi har sådana skönhetsideal här.Rolkigt för Ella att komma ut och resa. Nu får du gosa med katten i stället.Önskar dig en jättefin PÅSK kram Thalina

Postat av: Emma

Helt galet sjukt hur man kan utsätta sig själv för sådana dumheter!!!



Hoppas Ella-liten kommer trivas på GC, med sol, bad & säkert många många glassar!



Storleken HAR betydelse! ( iaf enligt mig ) Därmed säger jag inte att jag trivs bäst med stoooora! Nix ... Vad är det vi i Sverige är så duktiga på att säga jämt???



" Lagom är bäst " !! och naturligtvis hur man använder sitt redskap ! :P



Kram.



Postat av: Eva

Men usch vilken hemsk fot! :(



Hoppas de kommer gå bra att vara kattvakt, men de gör de säkert. :)



Glad påsk!

Postat av: maira

besök min blogg <33 o kommentera gärna:D

http://mairajiwas.blogg.se

Postat av: Marina

Tanten är ju rätt gammal, de kanske inte håller på med sånt nu får man hoppas!

Mysigt för Ella att åka på påskresa.

Det ska jag med, men bara två dagar till Norrköping...men det är dock en påskresa.

Ha en bra kväll.

Postat av: Sofie- Ännu en Blondin

UUUEEEWW! vilka äckliga fötter.. usch jag spyyr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback