Husdjursfunderingar.


Nu när min ena son har 2 katter och min andra son har skaffat hund och min dotter har 1 katt så känns det som jag oxå vill ha ett husdjur men både jag och frugan jobbar om dagarna så funderar jag på att kanske denna lilla orm vore något för oss,den är till salu och problemet är att jag gillar inte ormar men ägaren som bor i Högboda säger att en gris i veckan räcker lätt och klappa den funkar bara den är mätt men är tveksam om det kan va något vidare att kela med,vad tycker ni mina bloggvänner?


Kommentarer

Postat av: madeleine

Gillar ormar har ju två st som husdjur själv fast några storlekar mindre.. har två kungspyton.



Önskar dig en bra kväll..



Kramen på dig vännen.

Postat av: Daniel

Kan säkert värma en om natten!

Postat av: Petra

blää den skulle man inte vilja ha som hus djur heller ;-) allt bra med dig idag då? tiara har varit sjuk, men är på bättringsvägen nu, skönt! kram

Postat av: Anki N

Nja varför inte. Jag lovar att Ni får goa o hårda kramar av honom varjefall...riktigt söt kille, ja för de är en kille väl?!



Kramiz Anki N

Postat av: anki

fin orm :) lite stor bara....... jag gillar ormar så mej får du besök av i alla fall... om den är mätt....



ha en skön dag

Postat av: simone

Mja, den ser ju lite liten ut ;D

Postat av: Marina

Lite tveksam är jag.... Du får lova hålla nya valpen långt borta bara , och katten! Nej, ingen bra ide.

Ha en bra kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback