3 Arbetskompisar,glada o goa.


Kom hem sent ikväll så hinner inte besöka era bloggar men hoppas jag hinner imorgon,men här är tre av mina glada arbetskompisar och översta bilden är det Mikaela som visar upp sin nya kockmössa,den var rejäl på höjden tycker jag,är lite orolig för att hon fastnar i köksfläkten med den men bara hoppas allt går bra,och som alla nu vet så är Bettan till vänster och tjejen till höger är lagkapten i Hellton som är ledande handbollslaget i Värmland en skandal är att jag glömt hennes namn,men vem kan tro att bilden är tagen ca 6,30 på morgonen,det är fler än jag som är morgonpigg på detta ställe.


Kommentarer

Postat av: madeleine

Nej en liten fara innebär nog denna mössa..



Skrattade göttt i ditt förra inlägg, inte lätt när saker och ting ramlar ner...hehehe



Kramen på dig

Postat av: anki

härliga glada tjejer så tidigt på morgonen :)



sol och blå himmel här, hoppas du också har sol idag... man blir lite lättare i sinnet av den...



ha det skönt

Postat av: Anki N

Den här årstiden när de är ljust tidigigt o solen ofta stiger upp tidigt är de lätt att se pigg ut o att vara pigg. Fina bilder på trevliga tjejer.



Kramiz Anki N

Postat av: lagkaptenen ifrån hellton :)

Haha... jaa.. verkligen skandal att du glömde bort mitt namn.. :P

men det va ju så snälla ord skrivet för övrigt så det är väl ok för denna gången :)

Postat av: Bettan

Vilka söta ord du skriver om oss,,,, vi tycker du oxå e mysig o trevliug Björne.

Ses till morran på jobbet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback