Min helg.


När vi väl var framme så blev det att ställa sig i ett av rören och åka upp 5 våningar,allt var perfekt och själv har jag inte ätit en hotellfrukost på länge ,pga att det blivit lite mycketav det   sista tiden, men här fanns det pannkakor-vita bönor och mycket annat,annars är det bara -bacon-köttbullar -äggröra som bjuds och det fanns här med men gott att ha lite mer att välja på,ingen direktör sprang omkring och talade om att detta är mitt hotell  och ingen sur vice vd hörde av sig heller så stämmningen var på topp både hos gäster och personal,tror det är viktigt att en chef sänder lite positiva vibbar ibland



Tog inte lång tid innnan vi hittade Palace som hade den perfekta maten och goaste stolarna som finns att sitta på.vi käkade där 3 dagar och dessutom hade dom Grebbestad lager,Palace ligger vid ingången till Nordstan så lätt att hitta.


Vi kollade i skyltfönstren på vägen hem på fredagskvällen och där flachade en av dockorna ena tutten det gör dom aldrig i Karlstad så det fick bli en bild,jag själv har kommit med i hennes kropp av bilden att dömma.


Lördagen var vi och gick i Nordstan,där var Janne Flach STCC bil utställd och en gubbe med en radiostyrd ejder som tiggde pengar och tyckte det var en härlig blandning


Så blev det till slut Green day och det var helt otroligt vad bra allt blev,var längst fram vid staketet dom första 7 låtarna sen fick det bli att dra sig bakåt för att få både luft och kunna röra sig lite,bästa koncerten sen jag var på Black  Sabbat  för många år sedan,har sett många av dom största  men detta slår det mesta tycker jag.                                  


Kommentarer

Postat av: Ninni

Ser ut som om ni haft det toppen!



Jepp åker X2000...det är hemskt på tågen ibland. Antingen fryser man eller också är det hett.



Kramen

Postat av: Madeleine

Vilken mysig helg ni har haft...

Gött att få ta sig en liten semester ibland och bara få koppla av och njuta av tillvaron...



Kram och ha nu en bra vecka...

Postat av: Marina

Härligt med en riktigt bra konsert!!

Det är kul att göra något över en helg.

ha en bra dag.

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack så supermycket :D:D

Postat av: anki

härlig helg verkar ni ha haft i alla fall.. mycket kul att se bilderna.. och hoppsan du halkade visst med på bilden av skyltdockan.. .-)



kul att konserten blev lyckad.. black sabbat är också bra.. min sambo gillar både dom och metallica samt en massa andra hårdrocks grupper.. och även jag men gillar deras ballader bäst.. :)



ha en skön måndag kväll

Postat av: Diana

Jag kan tänka mig att de var tokbra.... ville själv gärna ha varit där. Men vi hade själva en mycket härlig repning hemma på gräsmattan. Ett helt gäng som drog järnet under öppen himmel och strålande sol. Och att det var strålande sol syns på mig nu haha. Röd som bara den. Men det får man ta :) Kram på dig kompis :)

Postat av: Revolverbritta

Så trivsamt ni haft! God mat, bra musik ,fint väder vad mer kan man önska:)

Går vägarna förbi Strand så finns vi numer där. Välkomna!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback