Blev inte det jag tänkt.


Ikväll tog jag bilder på allt här hemma,jag jobbar sent på ishallen för att bli färdig med murningen innan VM i inlainshockeyn börjar på måndag,kryper på kabelstegar och sitter fast mellan rör och annat ibland men allt blir bra till slut,har tagit massor av bilder men som vanligt gillar inte datorn min nya mobil så dom bara blir borta,men bilden visar lite av hur det kan gå när jag har blivit lite pysseltant men det mesta funkar bra,jag tvättar-diskar hänger tvätt   och städar-lagar mat-klipper gräs,krattar och lite till så inte konstigt om bloggen blir lidande men snart har jag fått ett system på allt så den oxå hinns med som det ska,



En sak till är detta med brudar,det tar sin tid det med men har inga planer på att binda mig med någon ny på länge,bättre att bara njuta av utsikten och låtsas att det regnar.

Till hösten ska jag börja träna på gymmet igen  och var in och tittade idag och undrar om jag verkligen törs va där och träna,fanns flera av hennes storlek så kanske bäst att göra armhävningar mm hemma på golvet

Har även funderat på att ta flygcertifikat och får gärna låna detta plan att övningsköra med men tycker det ser lite bräckligt ut,skulle någon av er följa med på en tur i denna farkost?


Kommentarer

Postat av: anki

tjena grabben :) du sliter både på jobbet och hemma du men som du säger, snart har du rutin på det hela... sen vill man hinna njuta av års tiden ocskå.. så både dator och blogg blir lidande pga det. :)



härliga bilder.. jo se men inte röra kanske är bra ett tag..



ha en skön kväll

Postat av: Ninni

Skippar flygturen med dig:)



Ja njut av sommaren, lägg dig på en strand och njut av alla vackra utsikter..haha.



Ha det gott längta inte allt för mycket efter mig. Kram kram, vi hörs om ett par veckor

Postat av: Linnéa

Hahahahah oh fy fan va han ser ut!

Postat av: Eva

Ja, nu för tiden så måste man ha kontakter nästan överallt för att bli hjälpt.



Oj, de där planet skulle jag verkligen inte våga åka i. :)



Hoppas du får en riktigt bra midsommar!

Postat av: madeleine

Kikar in och önskar dig en riktigt Trevlig Midsommar!!



Ha det så gött!!



Kramen på dig!

Postat av: Lena

go kvällen vännen,

Här kommer en snabb kommentar från ett varmt och skönt Indien. Idag toppade vi 47 grader varmt och då passade vi på att besöka Taj Mahal. Lite svettigt var det men samtidigt väldigt intressant. Indierna här nere tycker att jag är helt knäpp som älskar värmen och dessutom gärna sitter ute i solen. De jagar mig med handdukar för att skydda mig mot både sol och nyfikna blickar. Hoppas att din midsommarafton var bra och att du fick njuta ordentligt.

KPM

Postat av: mariell

Hej.



Har inte varit här på ett tag. Men nu har jag uppdaterat min ena blogg. 2 gånger. Det har fått ett slut med mitt ögongodis nu. Älskar honom ja visst. Men inte för att bli med honom. Har pratat med honom och allt känns fantastiskt bra nu.



Sedan har jag skrivit om mama och papa med och lagt upp lite bilder från när de var här. Jag hoppas att allt är bra med dig? Vad har hänt i ditt liv?



Kramar till snutten.

Postat av: Kadri

hahah härliga bilder

Postat av: anki

hoppas midsommar helgen har varit skönt för dej och att du fått lite vila :-)



idag har vi haft toppen väder här, hoppas du också har haft det..



ha det skönt

Postat av: Eva

Du, den där damen på gymmet ser grym ut. Passa dig för henne!

Det där med flygcert har lockat mig med. Min morfar var pilot och jag har alltid fascinerats av flygplan. Så när jag var 17 lånade jag en bok och satt och pluggade lite. Sedan insåg jag att man måste flyga ett visst antal timmar per år för att få behålla certet... det skulle med andra ord bli rätt dyrt. Så jag skippade det. Det blev vanligt körkort istället :-) Men nu har vi en ny pilot i släkten ändå, min kusins son.



Kram,

Eva

Postat av: Linda

Gisses vilken brud! Hennes benmuskler går inte av för hackor ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback