Morfarhelg.


Denna helg har faktiskt varit bra trots   vädret,Ella kom vid 9 tiden igår och ska sova över,vi har gjort  en massa saker som att tittat på kor-hästar får mm,spelat tennis och varit i lekparken som ligger väldigt nära mitt hus,kan stå och titta i fönstret om man inte själv vill va med hela tiden,efter middagen så blev det lördagsgodis och Nasse.hade tur att hon ville ha korv med bröd till kvällsmat för det klarar jag galant att fixa,hälsar på era bloggar i eftermidag för man hinner inte med att blogga när Ella är här,tycker jag har en himla tur som har så nära till mitt barnbarn och får förtroendet att rå om henne så ofta,det är en guldkant i tillvaron.


Kommentarer

Postat av: Sarah

Är vädret dåligt får man hitta på annat - och det verkar ju du vara bra på :)

Postat av: Linnéa

Va söt hon är^^

Postat av: anki

barnbarn är livets efterätt sägs det, jag hoppas få uppleva det själv någon gång i framtiden :)



härligt med morfar helg.. och att du fixar korv med bröd :) tror nog du fixar lite mer mat än så .....



härlig väder här idag, igår häl regnade det hela dagen, idag soligt, mulet, blåsigt men luften är härligt varm.



underbara bilder på söta Ella,, :)



ha en skön söndag

Postat av: Lena

Halloj vännen,

Vilken morfarshelg du har haft. Skönt att få njuta av prinsessan. Njut och strunta i bloggarna. Njut av sällskapet istället.

Kramis

Postat av: Ingmarie

Jag tror nog att Ella tycker likadant.....Ni båda känns bara så goa!



PS Vi hade också korv o bröd!

Postat av: Malin

Hoppas verkligen att det blir en onödig utgift och att ni snart bor ihop igen!!! Har försökt ringa Annsa, men inget svar ... Träffade din son igår på statsloppet, han hade Bebben med sig som var riktigt busig!! Miriam skulle visst springa, och min jossa körde loppet med inlines.... en grillkväll måste vi få till snart.. kkänns som vi har mycket att "gå igenom" .... kramiz M

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack så mkt :) hihi fast jag tkr inte jag är så bra på att fota

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hehe tack :P hälsar hon i mitten xD

Postat av: Linda

Någon speciell anledning till att Ella står på bordet? ;p

Postat av: Marina

Det bästa med att vara morfar och pappa är att det är man jämt!

Och du verkar dessutom vara en super morfar!

För make, maka och sambo går ju att byta ut...

Men jag har också gjort en sån resa och allt brukar faktiskt leda till något bättre. Lycka till.

Ha en bra dag.

Jag förstår att söta Ella är en lycka i livet!

Postat av: Ninni

Va mysigt ja en annan har ju fått åka ända till Umeå för att träffa två av barnbarnen!



Men det var så gott så...kramar fick jag också!



Ha det..kramen

Postat av: Sara

Härligt :D

Är det fint väder hos dig?

Postat av: Eva

Ni verkar haft en riktigt härlig helg tillsammans! :) Hon njuter nog lika mkt av ditt sällskap som du njuter av hennes. :)



Tråkigt att du blivit särbo. Men ibland kan det säkert vara bra också. Då kanske ni märker hur mkt ni saknar att bo med varann. :) Bra att testa en sån lösning istället för att bryta helt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback