Musik och regn.


Stannade till i Torby igår och mötte denna glada kock och givetvis så fick han laga mat till mig o Xet.



Vi fortsatte en mil till och hamnade i något som heter Fensbol och där var det musikfest i regnet,min dotter sjöng så vackert så det blev ståpäls så att det regnade gjorde inget,efter henne var det Amanda Ooms tur att göra sitt,en underbar kvinna som jag faktiskt känner ganska bra,men bilderna blev inte dom bästa så när Kajsa Stina Åkerström gjorde sitt uppträdande var det mörkt och regnet öste ner så ingen bild på henne.

En stolt pappa i sin regnmundering,tur att jag hade firmans regnrock i Garaget,tog den under jackan så ingen ser att det står Byggbolaget på den för då hade jag säkert fått mura något där uppe i skogen.Självklart var Ella med och lyssnade på mamma när hon sjöng,även dotterns musik-kollega har en dotter i samma ålder och dom trivs bra ihop.Trots regn så blev det en fin kväll.Bandet som min dotter är med i heter Wermlandia.


Kommentarer

Postat av: Linda

Har hon ärvt sin vackra röst från dig? =)

Postat av: Lena

Halloj vännen,

Nu skiner solen här igen och inte kan jag njuta av den inte. Nä här måste det städas, tvättas och handlas eftersom Inga har tagit semester och Ingen har flytt sin kos. :( Asch jag skiter i det och tar mig ett glas vin istället och smyger ut på baksidan. Sätter mig i solen och njuter. Japp det gör jag för tids nog kommer Inga tillbaka och kanske även Ingen. kpm

Postat av: Gabriella

Oj, vilket duktig dotter du har!

Och ang. Värmland - det blev inga bilder därifrån, för att vi helt enkelt inte stannade till en enda gång, vi bara körde igenom för vi var tvungna att hinna till Halland till kvällen. Har faktiskt aldrig varit där vad jag minns, så det var synd. Men jag ska göra om resan och då ska jag ta mig tid för Värmland, I promise.

Postat av: Syrran

Vad mysigt ni har det! Kna tro du fick ståpäls:)

Vi är hemma igen! Hela familjen!

Krama alla!

Postat av: LissenTo

Klart att du fick ståpäls när din dotter sjöng. Så stolt du måste ha varit!



Jag trivs väldigt bra i Sundsvall. Vilka långpromenader du tog.



Ha det gott. //Lissen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback