Lite av allt.


Denna helg har det blivit mycket grillande i både sol och grillen,haft lite vänner här och allt har varit på topp.frugan är mer hemma nu än när vi bodde ihop och allt är så bra,bara  så ni vet,



I trädgården och växthuset växer det för fullt och vattna måste jag göra varje dag,så ingen rast och vila här inte men det är kul att kunna plocka egna tomater -meloner mm.


På jobbet trivs vi alla och särskilt när poolen börjar bli full av tjejer,här sitter dom och väntar på vad som ska dyka upp idag men helt naturligt att det är så för då är dom friska gossar.


I drömbutiken står Åsa i skyltfönstret och lockar kunder så allt är som vanligt nere på Kil,Ella har varit i Vimmerby och hälsat på Pippi och dom andra men vi har träffats både fredag-lördag-söndag så nu är hon nog lite trött på morfar men snäll o go som hon är så visar hon inte det.


Kommentarer

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

SV: NAAW tack så mkt :D så du vet skrev du fel adress där man lämnar sin blogg adress hihi

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jaha ojdå så konstigt :O

Postat av: MAGNUS W.MELL

TJENARE BJÖRNE.SJÄLV VAR JAG I PARKEN PÅ SVENNE RUBINS .DET VAR LUNGT JAG CYKLADE BARA IN I ETT PAR POSTLÅDOR PÅ DITVÄGEN.SEN VAR JAG PÅ RADION OCH MARKNADSFÖRDE ATT JAG STÄLLER UT.PÅ HEMVÄGEN TOG JAG EN TUPPLUR MOT EN BJÖRK.HÄLSN MAGNUS

Postat av: my

Glad för din skull att du och frugan har det gott, och ännu bättre nu än förrut! Och grillat hör till nu, sååå gott... kram på dig

Postat av: Linnéa

Hon är så himla söt lilla Ella!

Postat av: Anonym

wow va det växer i ditt växthus,Å va härligt med egenodlat,

Mums med grillat!

Har du semester nu?

må så göt ti värmen

Postat av: Mli

Gott de såg ut :)

Postat av: anki

Underbart att höra, och toppen att ni umgås, du och frun, många är osams så det osar svavel. :)



gott med grillat, här har vi också grillat men inte haft lika hett som ni söderöver, man har kunnat andas här men verkar som värmen kommer hit till veckan pust.



goa Ella, inte blir hon trött på morfar inte.. det tror jag inte ett dugg på ;-)



ha en skön kväll, nu är det film time här..



Postat av: Ninni

Men va bra...ni kanske behövde bli särbos!

Mmm det grillade ser supergott ut.



Tror jag inte Ella är trött på dig alltså...söt är hon!



Ha en gooo måndag, kramen

Postat av: Eva

Vad roligt att höra att ni har det bra, du o din fru. :)

Det är så gott med grillat! Ska försöka hinna med några grillkvällar den här veckan medans jag fortfarande har semester. :D

Postat av: Anki N

Härligt att frun o du trivs ihop. Kanske är de så att man är mer hemma när man inte längre är hemma...de där blev rörigt.

Trött på morfar?? näääääääääää, de där trodde vi inte på.

Hon skulle säkert besöka morfar varje dag om hon fick



Kramiz Anki N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback