Pinknödig.


Då har man sett Pink äntligen och det var otroliga saker hon gjorde i  sin chow och nästan alla bra låtar hann hon framföra,solen sken och allt va perfekt utom när man blev  Pinknödig,Det var tätt med folk ca 31000 var där och min dotter ser ut att trivas gott i solen med en lättöl,hade även turen att springa på en riktig legend i sin hatt men tveksamt om han gör några fler uppträdanden på länge,han börjar bli gammal och stel så lika bra han ligger lågt.Hälsar snart på era bloggar,ha de gott.


Kommentarer

Postat av: Anonym

men ååå va roligt att se henne,

härliga bilder,hejhopp

Postat av: ebba o nathalie

jaa, vad kul :)

Postat av: maria

Vad kul att få se Pink :) Fin bild på dig :)



Må så gott !

Kram

Postat av: Anonym

tjenare björne.har precis kommit hem från konstskolan.det var som en lång meditation och vi jobbade 11 tim per dag.ingen tv eller tidningar.bara konst.sen var det gemensam nakenbad varje dag,jag träffade allt från schamaner till poeter.hälsn din kompis magnus w.

Postat av: Ninni

Ser ut som ni haft det bra..solen sken!! Annat än här hemma, Brrr!



Sånt kan jag få panik av..är jag kissnödig då vill jag kissa direkt:)

Usch för att stå i kö till ev bajamajor, usch!



Hoppas värmen kommer tillbaka så vi kan ta en öl..kramen

Postat av: anki

härligt :-) vad kul att åka iväg med dotra ....



har låg energi just nu så jag har inte heller varit så aktiv här på bloggningen,, vare sej besöka eller skriva i min egna..



regnar här idag, vilket vi behöver, skönt med lite paus från värmen och torkan. :)



ha en fin söndag

Postat av: angelica

sv ja verkligen!

jaha, min kompis var också på pink :)

Postat av: angelica

sv okej :/ ja det är verkligen synd!

Postat av: Josephine

sv: hihi ja jag vet inte vad det är för fel på den :O

okej skoj :D allt bra då?

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi åh tack så mkt :)

Postat av: Petra

hej björne! nu är jag tillbaka med nya krafter och ny blogg! välkommen in ;-)

Postat av: Eva

Vad roligt att gå på konsert! Jag har också sett henne live, men det var för många år sen och den konserten var mkt mindre, de var här i stan på Gatufesten. Var kanske bara 15-20000 i publiken då. :)



Jag bloggar inte heller så ofta nu när det är sommar. Tänker att jag ska göra det, men man är ju ute så mkt, finns så mkt annat att göra. Men ska försöka blogga lite oftare nu. :)

Postat av: Anonym

haha, din lilla smickrare där!!! Är allt bra med er? Pink var fantastisk hörde jag, hade flera vänner som var där! Du/ni har emseter nu va? Ha en fin men regnig måndag! Kramiz

Postat av: Anki N

Hoppas Du har en skön semeter, även om Du oxå fått lite vått omkring dig som vi.

Ja bli pinkenödig i sånna folkmängder är inte lätt...!! Men de går.

Härligt att gå på liveuppträde, förstår ni njöt för fulla muggar.

Bara de där att göra saker tillsammans med kidsen är ju gott i sig.

Kramiz Anki N från ett Småland som nu klarnat upp och tänt solen igen.

Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

tack!

Postat av: Linda

Vilken upplevelse! Skulle också velat se Pink live :)

Postat av: Gabriella

Oj, vad kul! Henne hade jag också velat se! Fast kändisen i hatten hade förstås smällt ännu högre!

Postat av: Blondiie

Seriously! I just HATE u......

Du fick se MIN idol, gode gud, vad har jag gjort för att förtjäna detta =(



Förutom att vara utomlands när hon var här.....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback