Lite av min dag.



Varmt och fuktigt så alla bara sitter och hänger på rasterna och man vet inte hur det ska gå till att uthärda några timmar till,man vill hem o ducha.


Dreem  team  ville jag skulle ta kort på dom och visa på bloggen att dom fortfarande dominerar i sin branch,vi kallar dom Doktor Krall o Rolf.
Källman som bor i Kristinehamn kom och hälsade på med sin lilla goa dotter och han ville bara tala om att det är gott med semester när det är så varmt.


Denna lilla mus ramlade ner från undertaket i köket på jobbet och dog men har med den för jag  har en bloggvän som älskar möss så titta och beundra denna skönhet Sarha.



Vår vän tuppen har även han kommit till detta bygge och äter sitt mes-smör och annat som inte är gott.


Det kom en gammal tant o hälsade på med en kasse öl och det visade sig att hon är mormor till en av ventilationskillarna och han kommer med en annan dag varmt åt henne med tydligen.


Kommentarer

Postat av: anki

en plåga att jobba nu för er, förstår ni bara hänger på rasten, men kan ni inte hoppa i polen med tejerna? ;-)



aj aj aj då, stackars lilla råtta/mus, jag hade en levande på altanen som katt skrället släpat dit, höll på få spatt när jag såg att den levde...... :.-o



snäll du är som sätter ut en bild på den till Sarha,, det uppskattas nog (inte) ;-)



ha en skön kväll

Postat av: Ninni

När har du semester???



Snäll tant som kom med öl.fniss



Ha det gott även denna vackra dag..kramen

Postat av: Eva

Jaa du, jag måste säga att jag tycker verkligen synd om alla som måste jobba i den här värmen... Själv orkar jag knappt ta mig till beachen. Dottern och jag är överens; behagligaste platsen är i bilen med full AC på...

Postat av: Gabriella

Hej! Förlåt att vi inte kikade förbi dig förra veckan... men 1) jag hade ingen internetuppkoppling och kunde inte kontakta dig 2) vi hade inte heller sådär jättemycket tid. Fast kul hade det varit och jag tänkte på dig när vi körde förbi Karlstadtrakten! En annan gång!!! Stackars er som måste bygga i den här värmen - jag har det bra och kan sitta på terassen och jobba.

Postat av: Anki N

Oh när man väl har duschat så är man snart lika varm igen...

Fin dag hörru du, oh en frisk tant där på slutet, hoppas man håller i sig lika bra o länge.

Nu har vi fått en liten urladdning med åska o regn.

kramiz Anki N

Postat av: Sarah

Meeeeeen eru dum eller!! Inga läskiga bilder i bloggen tack! Min scroll fastnade också och en likstel råttjä...el prydde min skärm i minst 2,5 sekunder. JAG KUNDE HA DÖTT!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback