Lite nostalgi.


Hoppas att starten på nya året har blivit bra,själv tog jag det lugnt igår så är riktigt pigg o glad,fick  lite nostalgiska tankar efter Samantha Fox igår och eftersom det inte bara är jag som kommer  ihåg henne så tar jag ett nostalgikliv in i filmstjärnornas värd och tänk vad mycket man kommer ihåg när man ser bilderna, men Fox var nog min favorit ändå,ser så fint ut när hon sjunger,samlade ni oxå på filmstjärnor? kunde va kul om ni berättar,har ett Spice Girl album med som jag köpt på en auktion men det får vi ta en annan gång,detta år ska bli det bästa för oss bloggvänner hoppas jag.


Kommentarer

Postat av: Anki N

God fortsättning..........jag tillhör oxå de pigga o allerat idag, gårdagsnatten var lugn och harmonisk....oh kärleksfull.

Undrar om inte jag oxå har lite filmisar kvar i gömmorna...kul grejer....tänk vad tiden går...

Kramiz Anki N

Postat av: Petra

tackar, det känns riktigt härligt att vara hemma igen! god fortsättning på det nya året. kraam

Postat av: Marina

Filmisar! Nog kommer jag ihåg dem. jag fick min mammas gamla och sen sparde jag själv också, jag har en hel skokartong kvar. Samlarpärmar med urklipp hade jag fyra stycken..!!??

1. Luke Macahan

2. Mötley Crûe

3.Sylvester Stallone

4. Grace Jones



Luke Macahan och Mötley Crûe kan jag fortfarande stå för... :D suck!

Men Sylvester..han var/är ju lika gammal som min pappa...och det fattade jag inte då:D har åldrats mycket!

Sen har vi Grace Jones säger bara...????



Ha en bra kväll.



Förresten du vet väl att det ironiska med Samantha ``pojkarnas våta dröm´´ är att hon bara gillar kvinnor..!?

Postat av: TUSENSKÖNA

Spice Girls? Hahaha... Det var otippat må jag säga... Hur kom detta sig egentligen?



Själv har jag alltid gillat Shakira och Enrique Iglesias, men inte så att jag direkt samlat på några bilder. Men jag har googlat en hel del på åtminstone den sistnämnda ;p

Postat av: Malle - Hockeyfru

här är vi pigga å alerta idag med..eller nä mer soffpotatisar men ingen baksmälla, härligt! Åh spice girls, haha nu måste ja lyssna på dom :D

Postat av: Ninni

Visst hade jag filmstjärnor...undrar var dom tog vägen hade ju mängder!



Kommer naturligtvis ihåg Samantha Fox, men ingen sång just nu...



Ha en fin lördag...vad du än hittar på..kram kram

Postat av: Diana

Jajamen, här är man pigg och glad...en bra start på det nya året.

Va sjunger hon också, Samatha Fox ;) hahaha

Kram Di

Postat av: Thalina

De där filmstjärnebilderna i mitten tror jag att jah hade varenda en av.Minns inte vart de tog vägen. Alltid roligt med nostalgi särskilt nu när jag snart är lastgammal och livet bara rinner iväg.God fortsättning kram Thalina

Postat av: simone

idolbilder var inte igår du, riktigt fint :)

Postat av: Eva

God fortsättning på det nya året, Björne!

Hoppas allt är bra med dig.

Kul att se alla gamla "filmisar" såna sparade jag också på :-)

Här hos mig är allt ungefär som vanligt. Men nu har jag några personer inkopplade som förhoppningsvis ska kunna hjälpa mig. Det gäller bara att ha lite tålamod :-)

Varm kram,

Eva

Postat av: Malin

Håller med dig, ett bra 2010 vill vi ha!!! Kramiz m

Postat av: anita

Filmisar minns man ;) hade några stycken. Och puttekulor ojoj de va tider de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback