Lite mera konst och info.


Den översta bilden ser verkligen ut som att golvet inte finns och den andra är ett rökrum som fått en takmålning tycker det är otroligt att det går få det så det ser ut som på riktigt,var nära att slänga med några puddingar oxå men ni får vänta på dom några dar,den enda sjukdom jag inte vill bli botad  från är gubbsjukan var det en gamling  som sa en gång och är beredd att hålla med honom,nya arbetsplatsen var helt okay och blir nog lite bilder från den snart så hoppas ni står ut med ett bygge till i bloggen,något otroligt har hänt idag det var bara -7 när jag kom hem och  det var längesen  det var så varmt i Kil,nej nu är det duchen som gäller och ev raka pun nej jag menar hakan,


Kommentarer

Postat av: simone

haha vad häftigt :D

Postat av: Anonym

ja wow fick ju riktiga vårkänslor idag då vi va ute,

vilket underbart väder,hua den översta bilden är ju så läskig tänk att ha ett sånt golv,

Kramar å du jag tänkte på dej idag va inne å hämtade biljetter vid Scalateatern mitt emot Plaza men jag såg inga jobbkillar tyvärr,

kramiz

Postat av: Petra

hehe då är jag inte ensam :) det får väl komma några bilder snart på tiara då! vet att det var längesen men det kommer. kraam

Postat av: madeleine

Härligt med lite mildare väder utanför dörren, det har ju varit helt otroligt skönt idag. Har till och med kunnat stänga av kupevärmaren som har gått i pumphuset en stund idag.. sparar lite kw i alla fall.



Hoppas din kväll blir en bra kväll.. Kramen på dig vännen.

Postat av: Sarah

Inget badrum för höjdrädda!!

Tycker också Green Day e grymma!!

Postat av: Birgitta

Coola bilder, helst den översta. Ja varmt var det här idag med -9,5 inte illa rena sommarvädret kändes det som :) Ha det så bra! Kram Birgitta

Postat av: Malin

Visst ser det häftigt ut? Kallas konst minsann! Hoppas de har det superbra på sin resa, de är de värda efter allt!!! Hälsa alla ! Kramiz m

Postat av: Emma-Pemma

Kikade bara in för att ge en kram....

Postat av: Thalina

Hahaha Ett sånt badrum vill jag inte ha , men det var en rolig bild och hus utan tak kan jag heller inte tänka mig.Bra att du låter puddingarna vänta.Den enda puddingen jag vill se just nu är risgrynspudding,Må så gott kram Thalina

Postat av: anki

härliga bilder, ja det ser riktigt ut det där, häftigt.. :-)



du ska inte raka pungen, den ska vaxas med hett vax ;-)



kan så vara att gubbsjukan inte ska bli botad, så länge man bara tittar och inte för några fula saker... då ska den botas rejält..



-7 här idag och sol..kanske bikini väder? jag ska ut med hundarna,, och kameran..



ha en skön jobbar dag

Postat av: madeleine

Nu fick jag upp hela bilden och kan hålla med om att det såg lite läbbigt ut, jag skulle nog tänka en xtra gång innan jag gick in på den toan..hihi vill ju inte trampa rakt ut i tomma intet..



Ha en riktigt bra dag vännen min.



Kramen på dig

Postat av: Marina

Häftigt att man kan lura ögat så! Tänk att komma på nåt sådant..det är kreativt!

Ha en bra kväll.

Postat av: Diana

Jag fick de bilderna på mail en gång...och jag säger bara det......Jag hade aldrig gått in på den toan..Läskigt!!

Passade ganska bra med den takmålningen i ett rökrum.

Haha, kan tänka mig att du inte vill bli botad från gubbsjukan haha!! Då hade du ju varit dum....och det är du ju inte.....bara sjuk.....alltså gubbsjuk hehe :P

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback