Islandsbilder.


Idag har jag fått några bilder av min yngsta son som varit på Island,efter att fått se  ca 120 bilder och hört vad dom gjort och varit med om så kan det bli en resa dit för mig med,otroligt vackert,dom har varit på allt från valsafari till heldagsritt uppe i bergen,visst är han söt i ridhjälm,vid regnbågens början heller slut var dom oxå vid,maten var den bästa dom ätit någonsin och inte allt för dyrt,alla kunde prata engelska och allt funka jättebra,nedersta bilden är badhus som vattnet kommer från varma källor vilket förövrigt värmer upp alla hus mm på ön,dom träd som finns där är planterade,dom kan tydligen inte växa där naturligt.Låter behagligt som semestermål,vad tycker du?


Kommentarer

Postat av: Linda

Ser helt underbart ut :)

Postat av: Revolverbritta

Island är säkert värt ett besök. Vill också åka dit en dag. Kul att resan blev så bra!

Kram!

Postat av: Diana

Låter helt underbart. Och vilka otroligt vackra bilder. Fin var han i hjälmen också :)

Undrar om det låg en skattkista vid regnbågens slut??

Nyfiken på detta ;)

Kram Di

Postat av: Thalina

Island är ju ett annorlunda resmål men det verkar vara vackert där.Skulle jag npn gång komma dit så skulle jag vilja rida på islandshästar. Så bra det är när man kan se alla bilder i datorn.

Fina bilder lram Thalina

Postat av: aleeekz - tävling pågår.

vilka fina bilder :)



haft en bra morgon? :)



har två tävlingar på bloggen som du kanske skulle gilla :).



ha det så bra :) <3

Postat av: My

Låter som ett jättebra resmål ju! Har aldrig varit lockad att åka dit innan...

Kram

Postat av: anki

wow, vilka bilder.. nu blev jag sugen på att åka jag med.. vilket badhus, och vilken vackert landskap fastän det inte är några träd.. :-)



ha en skön dag

Postat av: Birgitta

Skulle gärna vilja åka till Island. Det landet verkar ha det mesta. Mystik, vacker natur och varma källor :) Kanske gör en avstickare dit när jag blir rik! För då vill jag se alla vackra platser ivärlden. Kram Birgitta

Postat av: Anki N

Oh ja underbart...vi har längtat länge o sagt vi vill åka dit. Blogga ju med doris som bor där, har gjort så i många år, de verkar vara underbart där o annorlunda..

Mumsss..du.

Fina bilder.

Kramiz Anki N

Postat av: Tant Greta i Afrika

Snygga grabbar i byggtagen på hotellet. När kommer byggarnas julkalender? Brandmännens finns ju, men byggarnas låter väl sexigt.

Postat av: Gabriella

Fantastiskt vackert! Jag har alltid velat åka dit, nu blir jag ännu mer sugen!

Ursäkta frånvaron, förresten, var sjuk, men lever igen!

Postat av: britten sa....

å jag vill också dit...tänkte ta med mig saraliten på en resa när hon fyller 20..hon valde mellan Island och London..hon valde London...synd tänker jag när jag ser dina bilder..ha det gött

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Vilka underbara bilder =)

Postat av: Eva

Lustigt, i går kväll läste jag ett reklamblad där det stod om billiga resor till Island. Så jag blev faktiskt lite nyfiken :-)

Passar på att önska dig en trevlig helg!

Kram,

Eva

Postat av: madeleine

Vilka underbara bilder. Island är nog en väldigt vacker och spännande plats att besöka.



Önskar dig en mysig fredagskväll och en lugn och skön helg..



Kramen på dig vännen!

Postat av: britten sa....

nu är det fredagsmys....tror jag ska lyxa med en bira...ha en fin helg

Postat av: Marina

Underbart! jag har alltid velat åka dit. Ett måste är att ge sig ut på hästryggen. Gärna flera dagar med övernattning!

Mys ordentligt nu när det är fredag!!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Vettisjutton om jag byter bort varma vindar mot kalla vindar på Island. hehe Men visst Island som land är väldigt fascinerande och mycket av vår historia finns där. Men tror att jag hellre drar till en söderhavsö och gottar. hehe

Ledsen för att jag inte har hälsat på, på länge. Har legat sjuk och sedan jobbat som en blådåre för att ta igen det som ligger. Men nu stundar helgen och då är det avkoppling. Nä full rulle skit rulle som vanligt. LOL

Kramis

Postat av: Birgitta

Skickar en award, kolla in ett inlägg i min blogg:

http://birgittagh.blogspot.com

Hoppas du får en härlig helg!

Kram Birgitta

Postat av: Thalina

Tittar in igen för att önska dig en riktigt trevlig helg.Kram Thalina

Postat av: Ninni

Ser jätteläckert ut..man kanske skulle ta en tripp dig och bada i källorna!



Ha en görgoooo lördag..kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback