Familjedag.


Frugan fyllde år i går(rimmade) så vi tog en familjeträff idag och det är alltid trevligt när småttingarna kommer på en gång,det blev portergryta med diverse tillbehör och av bilderna att dömma så smakade det gott, vi träffas ofta men inte alla på en gång,sällan det passar mer än på sommaren när vi ska grilla för då blir det lite tätare vi ses hela gänget och Ella åt som bara den sen blev det Bamseläsning ca 96 sidor och hon lyssnar och lever med,ha en fin vecka nu alla mina vänner så hörs vi,känner för något riktigt chockinlägg som kan komma dom närmsta dagarna,har blivit lite väl seriös sista tiden men det är kanske åldern det beror på.


Kommentarer

Postat av: Anki N

Mmmm..de e gott när man kan samla hela skaran du...men som du säger, inte alltid det passar alla. När jag bodde i Blekinge, ((där de flesta barnen fortfarande bor, tre av 5)) så träffades vi hemma hos oss varje söndag..gud vad jag saknar det. Nu blir de längre resor o vintertid inte varje vecka precis. Sommaren är bättre i alla avseende du!!

Drömbutiken....de låter härligt.

Kramiz o go arbetsvecka.

Anki N

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Åh vad härligt, alltid kul med lite partaj :) God mat å tjöt (kanske bara vi fruntimmer som tycker :P)

Hoppas du haft en fin hleg =)

tjosan!

Postat av: Malin

Mysigt att se sina nära och kära, på samma gång till o med! Antar att ni fått höra om islandsresan? Nej, jag är inte bakis, men trött på min rygg. Den är sämre igen, så nu knaprar jag stesolid och citodon igen, inte bra! Har inga mobilnummer kvar efter diverse strul med telefonen och jag hittade inte annsofies mobilnummer på eniro. Vill du maila mig det, så jag kan ge henne en försenad grattishälsning?

Postat av: Anonym

hahaha eller hur :D härligt med en familjsamling, och väldigt tjusigt rim!

Postat av: Malle - Hockeyfru

och de va lilla ja som skrev:P

Postat av: Sigge

Hälsa Ann-Sofie grattis i efterskott på hennes 30:årsdag.

Grattis önskar Ann och Sigge

Postat av: Emma-Pemma

Ja usch va seriös du blivit!! ;) Nejdå ingen fara.... Ser enbart mysigt & hemtrevligt ut tycker jag...



Hoppas din helg varit grymmisch & att du fått en bra start på din måndag.



Kram.

Postat av: Diana

Grattis till frun!!

Hos oss var det också födelsedagsfirande i går :)

Jag läste upp för Nattis vad du skrivit i din kommentar hos mig.

- Va gulligt, sa hon...

Ja, du vet hur du ska göra hahahaha!!

Ha en fin dag Björn!

Kram Di

Postat av: anki

härliga bilder :-) visst är det gött att samlas allihop,, och ni ser verkligen ut att äta och dricka gott...



ser fram emot bilderna från Island, det är nog bra vackert där.. :-)



ha det skönt kompis...

Postat av: Eva

Sv: Jo tack, det är för det mesta goda dofter runt mig :-) Det där andra har bara hänt två gånger på över fyrtio år!!

Hemma har jag det nu lugnt och skönt, så jag ligger lite lågt med bloggen. Har däremot fullt upp på bostadsfronten. Springer på lägenhetsvisningar och lägger bud. Just nu har jag en massa "fjärilar i magen" eftersom jag har högsta budet på en riktig drömkåk!! :-) Den är dessutom med beröm godkänd av en spök-expert. Precis vad vi behöver alltså.

Kram,

Eva

Postat av: britten sa....

grattis till frun..och så härligt med familjemiddag...96 sidor Bamse ..lyckligt lottad !

Postat av: madeleine

Mysigt när man har alla sina nära och kära runt omkring sig. Det ser verkligen ut som din fru hade ett riktigt mysigt födelsekalas.



Ja i detta stress samhälle vi lever är det inte alltid lätt att få till det med en träff med alla på en och samma gång, men man får ta till vara alla de stunder man kan för de är verkligen guld och solklimpar här i livet..



Önskar dig en riktigt bra start på din veckan...

Stora kramen från lilla mig...

Postat av: Birgitta

Härlig med en stor familjedag :) Och Ella glänser som vanligt på korten! Du är en snäll morfar som ställer upp med en sån bamseläsning (!!), Ella är lyckligt lottad :)



Jo det skulle vara trevlig att ses live. Tror du är en glad prick precis som du är här på bloggen. Men det är alltid spännande att se vad man föreställt sig om en person och vad som sen visar sig :)



Haha, ha det så gott och jag kommer gärna på ditt skumpakalas när du vunnit storvinsten...:)



Kram Birgitta

Postat av: Linda

Vad mysigt det ser ut. Familjedagar är underbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback