En bra början?


När drömvinsten kommer tror jag vi startar resan här med lite trevlig mat och dryck och  då kommer det se helt anorlunda ut för allt här ska vi göra om även väggarna så det kommer bli ännu pampigare då,skumpafrukost för dom som vill ha,själv håller jag mig  juice och kaffe på morgonen eftersom jag står ansvarig för kalaset gäller det att va pigg och skärpt detta ska kunna duga som utgångspunkt tycker jag men va tycker ni,är det riktigt kul så kanske vi blir kvar här och kommer inte iväg på varken solsemester heller vargsafari.










Kommentarer

Postat av: My

Skumpa till frukost är jag inte sugen på, men gärna efter lunch ;)

Postat av: Anonym

va snyggt!Tänk på Plaza har jag varit många gånger å dansat det va ju jättepoppis ett tag,ha det gött

Postat av: Daniel

åååh då måste ni bjuda en flaska eller två till mej!!

Postat av: Linda

Ska vi på vargsafari också? Den lilla punkten har jag missat, men jag är på ;p Kan man även önska ett och annat delfindyk?

Postat av: Ninni

Ja bjuder du på "skumpa" så kommer jag som ett skott..mmm I Like!!



Ha det..kram på dig

Postat av: anki

låter som en toppen början,, :-) ska vi på vargsafari också? toppen..

:-)



grå dag här, kurar nog inne större delen av dagen...



ha en skön och rolig jobbar dag

Postat av: Barnens Hjältar

Tack tack, ha en finfin vecka du med :-)

Postat av: Malin

åh, hoppas vi kommer iväg på drömresan!! Själv vinner jag aldrig nåt, men OM det händer ska jag självklart bidra... Har försökt ringa ert hemnummer, inget svar! Säg till A-S att jag inte har hennes mobilnummer kvar, kanske hon smsar det? ha det bäst! Kramiz M

Postat av: simone

Det ser lyx/snyggt ut :D

Postat av: Ulrika

EN RESA NU HADE INTE VARIT DUMT :)

Tack för din kommentar, glad som alltid blir jag för det du skriver. Det gick rätt bra att hämta honom idag.

Imorgon får vi hämta nya bilen. :)

Stora kramar.

Postat av: madeleine

Tar gärna en frulle innan jag tar mig ett glas skumpa...



Väcker lite minnen de där bilderna...



Ha en bra dag vännen...



Kramisen på dig vännen min...

Postat av: britten sa....

åjaaa det är taget...

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

åhh hoppas den där drömvinsten kommer snart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback