Lite jobb igen.

Idag har min kompis Magnus,  konstnären(Willhelm) köpt  en tavla på hotellet,dom har haft auktion på saker som ska bytas ut och den ramen på tavlan ska han ha till en av sina egna målningar men motivet var han inte intresserad av men jag undrar jag?


Även grundbulten av  Arnessons  kom med sin grävmaskin och gjorde lite nytta och fick ut massor av betong mm,som ordspråket säger,små maskiner till stora pojkar och en riktig hårding är han med som ni ser.

Här är Thomas som är röris och en Don Juan av högsta kvalite.ni skulle bara veta vad han berättar varje måndags morgon när sagostunden börjar,vi sitter och lyssnar med andakt och bara tänker,what a man.

Kemiske ALI kör på med sina kablar och undertakskillarna jagar honom,det ska va 3 elektriker men han är själv och hinner nästan med det ändå,inte illa.

Ventkillarna har det oxå körigt men dom kämpar på,taket är av extra exklusiv sort och ska va klart på måndag så det blir helgjobb för en del,visar inte färdigt resultat innan invigningen så det blir lite småluddiga bilder.






Kommentarer

Postat av: anki

Jaså ni har sagostund varje måndag morgon.. jag förstår att han är en Don Juan :-)



Fina bilder.. :-) kul att se vad ni alla jobbar och sliter hela dagarna..



ha en skön kväll kompis.. ;-)

Postat av: Marina

Maffig ram, och tavlan tycker jag inte var så dum den heller.

Nej, det där med rovdjur och artrikedom är en väldigt svår fråga. Inlägget var av lite mer skämtsam karaktär.

Ha en bra kväll. :D

Postat av: Gabriella

Tack :)

haha coolt, tack detsamma!

Postat av: Jussan

ahahah jag menade självklart inte These jag syfta på med "fittkukhorhelvetekuksugaräckelfanskapjaghataralltochalla" hahah ha en tevlig helg. Förresten kul att du hitta vår blogg

Postat av: britten sa....

å jag behöver en takläggare i Holmträsk ?...jag tyckte tavlan var fin jag..är den til salu tro ?..ha en fin dag / kram

Postat av: Ninni

Snygg tavla...klart han är intresserad..annars kan han ju ge den till Don Juan!



ha en fin lördag..kramen

Postat av: Anonym

kul att få följa med på en dag på ditt jobb ,

önskar dej en mysig lördag:O)

Postat av: Diana

Hehe! Den där tavlan kommer nog att snyggt pryda någon vägg även om ramen nu skulle vara till ett eget verk. Han är väl man :)

Ja, man ser ju att ni jobbar på och inte bara pratar en massa tok ;)



Svar: Odd mår ganska bra idag, men visst har han ont och lite svårt med andningen. Men betydligt bättre idag. (han talar inte om när han har ont den mannen. Så man får hålla lite koll på honom)

Ja tur var att Nattis var med och höll koll på sin mamma i Torsdags, annars vet i tusan hur det hade gott. :0)



Ha nu en fin Lördagskväll goa vän! Kram Di

Postat av: Malin

haha, med den beskrivningen förstog jag att det måste vara ifrån dig!! Hoppas helgen varit bra så här långt! Kramiz m

Postat av: Anki N

Var vore livet i all sin glans om inte vanliga vänner o arbetsvänner fanns? Hur som jag kom faktiskt alldeles särskilt för att önska Dig en alldeles förträfferlig o underbar ALLA HJÄRTANS DAG i morgon. Ge o ta alla kärlek o vänlighet du ser o känner.

Kramiz Kramiz Anki N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback